今日勁熱牙!!
中一開始左咁耐..
我一路都係著住件冷3..
今日係第一次冇著到牙!!
因為真係熱得好緊要..
今日好多人都冇著冷3牙!!
奇景奇景....
RS..
又睇野喇..
OK喇..
唔算悶..
都唔算好好睇..
HM..
悶悶地..
CH LANG..
都係今日最悶GE一堂..
RECESS..
都係同番果班人..
IS X 2..
又上LAB~~
不過今日唔多開心..=[
冇咩點聽到佢講豬..
我第一次上LAB唔聽豬..
成兩堂都冇咩點講過野..
諗諗下野仲差D喊左出來..
之後廢是成班都知..
之後比人當左思覺失X..
所以唔比自己喊..XP
諗住要喊都番番課室先喊
點知一路到去課室PATSY就不停令到我笑..
之後就冇野LU~~
IH..
聽豬..
不過唔多明..
LUNCH..
都係咁..
食面..
MATHS..
QUIZ..
有6題..
我岩3題
錯3題..
都唔知合唔合格TIM牙!!
YF比左我地睇坐位表!!
我坐第2行最尾牙!!
同KATIE坐..
我唔要坐最尾牙!!
我都唔多聽豬架喇!!
之後仲要我最到咁遠..
一定長期發夢喇我..
死得喇..
成績一1定會差好多..
放學..
同NICOLE EUGEN玩左陣..
同A LEE講勁唔想坐呢個位..
之後同RACHEL SHARON ERICA TINA重組案情..XD
之後打波..
AND THEN..
番家..
|