遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 3 月 7 日  星期二   晴天


DAY 3 愉快 分類: 未分類

哈哈哈哈

今日又係DAY 3喇

我最愛GE

因為冇咩堂要上

得CH LANG ENG LANG MATHS RS同PE

勁開心

今日出去早會喇

悶悶悶

到要走果時我先發覺完來..........

第一堂ENG LANG

CORR D COMP喇

我錯左勁多囉

差唔多句句都錯小小

整到成篇CORR!!

但係又有58分喎..

PATSY低過我!XD

如果我唔係衰左係D TENSE到會好高分架

因為MS LEE話我WELL DONE牙!!

BUT TENSE就............

CH LANG X 2

教豬!!

唔係..

應該話佢教豬我睇豬

因為我今日問PATSY同OLI借左D豬

咁又唔想拎咁多

未不停係到睇囉

諗住睇下可唔可以係放學之前比番一本PATSY先丫MA~

之後呢..

RECESS

今日拎左野食番去

不過冇食到

冇胃口..

MATHS

諗住佢會派CH TEST喇

點知係到做番D CORR

我好快就做曬LU

錯小小咋

ENG LANG

做LAC WS喇

RS..

成堂係到睇豬!!

冇理過佢

LUNCH

拎左譜喇

之後呢?!

又睇豬囉

冇咩食到野

食左2淡白飯..

D送睇見都唔想食

我開完就用左9秒9關番埋佢喇

之後同SINMI夾左小小琴喇

一D都唔齊囉

我唔識拉=[

次次夾佢我都唔識拉架!!

之後.....................

TINA唔知咩事囉

痴架佢!

出事了!!

PE  X 2

打籃球喇排球喇

打籃球我係不停玩野囉

之後又做SIT UP同PUSH UP

我今次PUSH UP勁辛苦咁做左十下喇~

次次都衰係PUSH UP到GE~~

打排球

紅曬囉隻手

之後要跑步

MS LIU問邊個社想跑先

之後OLI話佢跑

之後成日望社同佢一齊跑囉

跑到死咁樣

好耐冇跑喇

之後個個搶水飲..XD

洗手喇之後

拎番D財物=]

之後又好冇耐性咁一次過拎曬D同學仔GE野入課室

唔想係出面等喇

之後番課室

係到等人拎野喇

AFTER THAT呢

走LU~~

好乖咁番左屋企

好采牙爸唔係到姐..XP



2006 年 3 月 6 日  星期一   晴天


開心* 愉快 分類: 未分類

今日DAY 2喇

冇咩特別唔想上GE堂

第一堂MATHS

CH TEST囉

有幾題唔識囉

哈哈

我傻到有一題MC

話CRICLE GE AXES有幾多

之後我唔識喇

又唔記得左係MC喎

我寫左UNCOUNT囉

之後CHECK果時先見到..

好快咁CORR番~~XD

如果唔係就好慘咁冇左2分喇!!

之後CH LANG

MS CHAN冇番

又去左上堂

來左個MS LAI

佢一入來果時我比佢個樣整到我好驚囉

因為開頭我唔記得左有人來..

之後我大叫囉

哈哈

不過唔係好多人聽到..

廢是比人話喇

之後聽講座..

佢坐左係我左邊..

驚驚!!

之後連CH HIST都用埋來聽講座囉

MR POON好似唔係好想張佢果堂用來聽講座咁..XP

之後RECESS

同RACHEL喇

兩個人係到坐..同食

冇咩點講過野

ENG LANG X 2

好好笑

個個係到講MS CHAN壞話..

勁牙!!

完來咁多人唔LIKE佢架

估唔到估唔到

之後COMP喇

我用左15分鐘到就寫曬喇

好快牙!!

佢話要150個字

我用15分鐘寫左226個字囉

勁牙!!!

我寫好果時個個仲好比心機咁寫緊

之後扮睇多幾次篇文

但係係到訓覺..XD

MS LEE冇話到!!

之後係IS

我最愛GE堂

不過呢?!

哈哈

今堂係到同PATSY玩

整到比L LAM叫我答問題..

上堂又係......

算算算

好采識答

我發覺E+個位成日都比人發現傾計囉

之前都唔會GE~~

LUNCH

食牙食牙食牙

食完呢

去左玩玩玩

之後..............

同RACHEL牙ERICA牙IRIS牙OLI佢地玩喇

55..

我地今日個個痴醒

之後仲要勁"橙"人囉

不過我地唔想架

唔小心架咋

我都"橙"到人兩次咁多..

比人"橙"果D呢...

多囉!!

之後COMPU喇

玩玩玩AGAIN

我發覺我次次上COMPU都好唔開心架

可能我冇咩心機上喇

次次係到諗野

諗到勁唔開心

算算算

WA~~

死喇

下星期五就要TERM TEST喇

死得喇

之前仲話SECOND TERM D成績要好D

所以呢.......

我要溫豬牙!!!!!!!

哈哈

痴的AGAIN..

算喇

有心機溫先算喇~~XP

之後放學喇

好快咁同SINMI拉左一次唔知咩D歌..

勁亂囉

死曬!!

聽日又要再拉喇~~

之後....................

番VIOLIN

我次次夾琴就拉到死曬GE

衰喇今次

點去比賽呢

但係我學琴果時又冇事個喎

拉得好好TIM喎

點解呢?!

之後傾計

傾左陣就食野喇!!!!同RACHEL

之後又傾

傾多陣就番屋企喇!!!

聽日又要拎琴番去喇

之後星期三又要

星期五又要

咩事呢?!!

得星期四唔洗咋~

慘慘慘



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 50
累積人氣: 3364
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed