唉唉唉..
今日成個人都好DOWN..
冇咩心機..
悶死左..
MSN ON D人都好小同佢地講野GE!
反而熟果D就一個都冇ON..

咁就就係到睇小說喇
睇左一個..
都好耐冇睇到LU~~
因為係電腦到睇GE!
唔知點解..
會開番來睇..
可能係想睇下自己睇完之後幫唔幫到我諗番通果樣野喇
不過.............
冇用..
因為情境一D都唔一樣..
係用來消磨時間GE姐..
不過奇實我係可以一早打完呢篇日記就OFF架
但係點解.........
我唔咁做~!?
唔通我真係想睇小說~!?
我可以話比你地知!!
唔係!!
係我係到等緊[[你]]ON..
[[我唔知你會唔會睇到..不過點都好..我打左出來會舒服D!!]]
我有野想問你..
都有野想同你講..
但係..............
你冇咁做到~!/
可能係我OFF左之後..
你就會ON左..
但係...................
我知道..
你係我ON GE時候冇ON..
我想講同問GE野都做唔到..
一有人ON我就好快咁睇下係唔係你..
但係.........
冇一個係你..
我一路都唔OFF..
係因為............
我驚我一OFF你就ON..
但係..............
我相信唔會喇
到左E+你都冇ON..
應該唔會架喇
最多係晚上..
你可能會ON..
但係我睇我唔ON得架喇
等喇
等聽日喇..
我一定等到你ON GE!
只係..........
幾時!!
HOPE你聽日會ON喇
HOPE我可以同到你講我想講GE野喇!!
HOPE...............
----------------------------------------------------------
我今日8點中先生就起左身..
但係我仲係張床到訓到12點先起身
因為我知道如果我8點起身係冇野做
咁我不如係張床到訓..
咁樣諗野都舒服D丫..
係未~!?
我琴晚可能真係因為前日訓得果2個中喇
琴晚好累牙!!
未到11點就訓左..
但係...............
我前晚訓都訓唔到..
前晚話就話訓到..
但係我醒左2次囉
次次都要等多1粒中先齘得番..
姐係我琴晚訓得果6個中頭..
講真丫..
我E+係唔舒服架!!
如果再係咁樣..
訓唔到覺/訓得唔好..
我真係會病得好勁架
但係..
我唔可以病!!
我要番學..
我唔要病牙
但係我睇我今晚會訓唔到..
因為琴日訓到..
我今晚就好大可能會訓唔到架喇!!
死未丫你話..
呢幾日有好多好多野要諗..
但係..
好多都諗唔明..
又冇人可以同我傾喎..
我最近未成日對住我之前同ERICA RACHEL佢地一齊買果後DOGDOG講囉
佢好可愛架
細細隻..
我一向都好中2佢..
但係......
唔知係唔係我諗野諗多左呢~!?
我今日起身見到佢同佢講野果時..
見到佢個樣好唔開心咁..
我望住佢隻眼仲好似...TIM牙!!
隻DOGDOG又令我諗番起[[佢]]喇
雖然就咁講..
但係..奇實我呢幾日都係到諗緊我同佢D野..
根本冇一個時候係唔記得佢GE!
SO...
我唔應該話隻DOGDOG令我諗番起佢架!!
但係我真係唔知係因為我成日諗住佢果個樣..
令我覺得隻DOGDOG個樣好似佢牙
真係好似一樣咁架
令我再次覺得自己好衰
好對佢唔住..
自己做錯野咁牙!!
我今日就去到邊都同隻DOGDOG一齊..
可能咁樣會令我自己開心D喇
我仲打算星期一同埋佢番學TIM架
但係.............
我怕唔見左佢牙
我之前去番果間野..
冇得買喇..
今日我係諗野諗左4個中頭囉
一路都係對住隻DOGDOG..
同佢講..
之後起左身LUNCH..
之後開左電腦..
又見唔到佢ON..
一路睇番D人GE日記..
之後睇左小說..
就係咁喇
睇完果個小說E+就打呢篇日記喇
我唔知點解呢幾日D日記得好似好多野咁
可能我真係傻左喇..
又可能我一路打日記一路諗住你..
諗都冇諗就打曬D野落去..
整到咁多野喇!!
點都好..
你睇到又好睇唔到得好..
我...............................

我有好多野想話你知牙..
見到你ON我就一定會同你講架喇!!
我再唔講我真係會死架!!
不過................
最重要GE係..
你唔好因為我果日講GE野咁灰牙!!
我果日都係[[手快快]]架咋
我唔想見到你E+咁樣牙
咁樣..
我覺得我好似做錯曬野咁
又好似好對你唔住咁
點都好..
SORI..

我遲D同你講番丫..
好冇~!?
你咁樣令我覺得好唔開心牙!!
 |