遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天


SO SAD!! 鬱悶 分類: 未分類

唉..

我今日GE日記又係"唉"開始喇

最近GE日記開始都好似唔係咁開心GE!

其實係因為我頭先用左我好小GE時間睇左人地D DIARY..

睇到D野好唔開心..

開始係到諗..

自己之前諗GE野係唔係真GE!

RACHEL..

你唔好諗左果樣野牙

呢樣野你唔知GE!

睇左D一D自己唔知GE野

我竟然係諗佢地係真個囉

有冇可以呢

我覺得有囉

好大TIM牙

開頭仲諗佢地係玩..

E+我係覺得真個囉

唔係玩..

但係.........

我點都係唔知點樣

好想知..

好想知..

但係又會可能唔知道會開心D喇

唔知呢..

但係我真係好想知..

*我相信我今日都係等唔到你ON同你講番果樣野架喇..

我好快就要出去喇

我唔知你係唔係真係咁驚見到我..

但係.........

如果要我同你面對面同你講..

我真係講唔出牙

唯一GE!..

就係MSN同你講..

但係..

你一日唔ON..

我都唔會同到你講..

----------------------------------------------

今日我9點3又起左身囉

琴晚又起左2次身..

不過1/2個中就訓得番LU~

嘻..

情怳好番好多喇

不過聽日.......

又會見到佢囉

唔知又會點LU!!

算喇..

面對面對..

KE*

我打埋呢篇日記就要出去LU!

等埋RACHEL話佢出得來我就汁野之後出去囉

同佢去M記食野

不過.....

其實我岩岩食完野架喇

我落去都係同佢一齊食架咋

最多我飲D野喇..

應該得GE!

等埋佢食完野就同佢一齊去藍日喇

不過係去OLI屋企..

記住牙

我地係去做HW..

唔係玩架

我地要做IH PROJECT

我地成個年假都冇做

到最尾一日先做囉

不過我都唔知點解

本身我地果組係有5個人架

但係E+.....

今日得番3個人咋

本身呢..

如果唔得就得番我同OLI喇

琴晚OLI仲好似想喊咁牙

因為我地2個人要做曬成個PROJECT牙

不過E+ RACHEL都去得LU~

又多個人喇

OLI仲話聽日番到去要打死BOBO TIM牙!!XD

話咩今日約左人唔得閒喎..

佢係唔係衰丫

不過都估到同佢一組佢唔做野架喇

佢又唔洗做野有個分喇!!

哼哼哼

E+1200LU~

RACHEL都唔知要做咩仲未得

如果等佢同左我講得我就唔打架喇

知道冇?

不過我真係諗唔到有咩打牙!!

係牙!

我今日又係到對住隻DOGDOG呆坐同呆訓喇

嘻..

我真係開始覺得自己有D傻喇!!XP

 



2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天


唉.. 鬱悶 分類: 未分類

唉唉唉..

今日成個人都好DOWN..

冇咩心機..

悶死左..

MSN ON D人都好小同佢地講野GE!

反而熟果D就一個都冇ON..

咁就就係到睇小說喇

睇左一個..

都好耐冇睇到LU~~

因為係電腦到睇GE!

唔知點解..

會開番來睇..

可能係想睇下自己睇完之後幫唔幫到我諗番通果樣野喇

不過.............

冇用..

因為情境一D都唔一樣..

係用來消磨時間GE姐..

不過奇實我係可以一早打完呢篇日記就OFF架

但係點解.........

我唔咁做~!?

唔通我真係想睇小說~!?

我可以話比你地知!!

唔係!!

係我係到等緊[[你]]ON..

[[我唔知你會唔會睇到..不過點都好..我打左出來會舒服D!!]]

我有野想問你..

都有野想同你講..

但係..............

你冇咁做到~!/

可能係我OFF左之後..

你就會ON左..

但係...................

我知道..

你係我ON GE時候冇ON..

我想講同問GE野都做唔到..

一有人ON我就好快咁睇下係唔係你..

但係.........

冇一個係你..

我一路都唔OFF..

係因為............

我驚我一OFF你就ON..

但係..............

我相信唔會喇

到左E+你都冇ON..

應該唔會架喇

最多係晚上..

你可能會ON..

但係我睇我唔ON得架喇

等喇

等聽日喇..

我一定等到你ON GE!

只係..........

幾時!!

HOPE你聽日會ON喇

HOPE我可以同到你講我想講GE野喇!!

HOPE...............

----------------------------------------------------------

我今日8點中先生就起左身..

但係我仲係張床到訓到12點先起身

因為我知道如果我8點起身係冇野做

咁我不如係張床到訓..

咁樣諗野都舒服D丫..

係未~!?

我琴晚可能真係因為前日訓得果2個中喇

琴晚好累牙!!

未到11點就訓左..

但係...............

我前晚訓都訓唔到..

前晚話就話訓到..

但係我醒左2次囉

次次都要等多1粒中先齘得番..

姐係我琴晚訓得果6個中頭..

講真丫..

我E+係唔舒服架!!

如果再係咁樣..

訓唔到覺/訓得唔好..

我真係會病得好勁架

但係..

我唔可以病!!

我要番學..

我唔要病牙

但係我睇我今晚會訓唔到..

因為琴日訓到..

我今晚就好大可能會訓唔到架喇!!

死未丫你話..

呢幾日有好多好多野要諗..

但係..

好多都諗唔明..

又冇人可以同我傾喎..

我最近未成日對住我之前同ERICA RACHEL佢地一齊買果後DOGDOG講囉

佢好可愛架

細細隻..

我一向都好中2佢..

但係......

唔知係唔係我諗野諗多左呢~!?

我今日起身見到佢同佢講野果時..

見到佢個樣好唔開心咁..

我望住佢隻眼仲好似...TIM牙!!

隻DOGDOG又令我諗番起[[佢]]喇

雖然就咁講..

但係..奇實我呢幾日都係到諗緊我同佢D野..

根本冇一個時候係唔記得佢GE!

SO...

我唔應該話隻DOGDOG令我諗番起佢架!!

但係我真係唔知係因為我成日諗住佢果個樣..

令我覺得隻DOGDOG個樣好似佢牙

真係好似一樣咁架

令我再次覺得自己好衰

好對佢唔住..

自己做錯野咁牙!!

我今日就去到邊都同隻DOGDOG一齊..

可能咁樣會令我自己開心D喇

我仲打算星期一同埋佢番學TIM架

但係.............

我怕唔見左佢牙

我之前去番果間野..

冇得買喇..

今日我係諗野諗左4個中頭囉

一路都係對住隻DOGDOG..

同佢講..

之後起左身LUNCH..

之後開左電腦..

又見唔到佢ON..

一路睇番D人GE日記..

之後睇左小說..

就係咁喇

睇完果個小說E+就打呢篇日記喇

我唔知點解呢幾日D日記得好似好多野咁

可能我真係傻左喇..

又可能我一路打日記一路諗住你..

諗都冇諗就打曬D野落去..

整到咁多野喇!!

點都好..

你睇到又好睇唔到得好..

我...............................

 

我有好多野想話你知牙..

見到你ON我就一定會同你講架喇!!

我再唔講我真係會死架!!

不過................

最重要GE係..

你唔好因為我果日講GE野咁灰牙!!

我果日都係[[手快快]]架咋

我唔想見到你E+咁樣牙

咁樣..

我覺得我好似做錯曬野咁

又好似好對你唔住咁

點都好..

SORI..

我遲D同你講番丫..

好冇~!?

你咁樣令我覺得好唔開心牙!!



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 67
累積人氣: 3381
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed