遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 3 月 5 日  星期日   晴天


買布之行.. 愉快 分類: 未分類

哈哈

今日唔知點解10點中到自己彈左起身..

之後訓唔番..

起身食野

CALL左RACHEL

之後同我細路嘈

嘈左一陣

之後做HW

做做下又同我細路嘈過

之後佢張我D HW拎走曬

要我比電腦佢玩

因為我係電腦抬做HW

但係我又唔比佢玩喎

所以又嘈喇

哈哈

之後叫家琪同我一齊去買布

佢牙媽同牙爸又會比喎..

咁就一齊出去喇

去左呢個叫寶靈街GE野到買

比我地搵搵下又搵到喎..

之後見到勁多買布GE野囉

行曬咁多間囉我地

痴左線

到到最後一間個人不停叫我地買先買左咋

開頭我想買牛仔布架

但係又唔知佢比唔比喎

咁買番普通果D喇

買左塊黑色GE~~

諗極都諗唔到買咩好

黑色就最好喇

唔洗煩牙!!

本身想買D格仔GE

但係又唔令喎..

咁就算喇

之後買完呢

就去左SEVEN..買野食喇

食埋先走..

之後仲要買埋上車食

食左好多野牙

E+仲好飽..

之後係到搵個巴士站喇

因為個巴士去到我地兩個屋企樓下架

所以就冇答到MTR~~

搵左好耐之後呢就搵到喇

其實都唔算好耐

之後上車..

開頭見到好多人

定璜問我等下一架好冇

之後我話唔好喇

因為我牙爸本身叫我3點番屋企

我旔左好多

就話唔好喇

之後上左車

佢話上去睇下有冇位

點知上到去勁多位囉

好采冇等到下一架咋!!

如果唔係真係白等喇!!

好采好采......

之後番到屋企呢

我牙爸第一時間就問我仲咩咁遲

我就話搵車站喇

哈哈

咁就冇事喇

之後番到來'

打日記喇

岩岩JENNA打來

問HW

之前佢問我拎電話都冇諗過佢真係會打來

點知岩岩就打左來..

算算算!!

聽日就要CH TEST喇MATHS

仲未溫豬

今次好多野要溫牙好似

點算

今次呢D我好多都唔識囉

點算呢?!



2006 年 3 月 4 日  星期六   晴天


SORSOR牙 感動 分類: 未分類

SORSOR牙大家

我兩日冇打DIARY喇

前日牙媽勁早番囉

整到冇時間打

琴日呢

係到玩

又冇打..

SOR呢"

好喇

咁E+就由前日講番起喇

前日呢就係DAY 6喇

CH LANG

悶喇

不過今次真係仲有..

因為我係到溫豬

冇聽過佢講野

仲有咩丫

我真係上左OLC之後..

驚左上CH LANG牙

OLP果時係唔會架

雖然最中2果樣唔係CH LANG..""

IH

幾好丫

開頭仲驚佢會因為COMMON QUIZ問豬GE~

但係冇..

因為冇溫丫MA~~

MATHS

又冇番牙YF

係到溫豬喇

溫溫下同RACHEL ERICA傾喇

傾傾下又同左牙KEI討論左一陣S SO有幾衰喇XP

MUSIC

開心的

唱小城故事..

我一路係到笑

冇咩點唱過

我地唱到好似鬼咁

笑死

吹RECORDER喇

死喇

我唔識吹牙!!!!!!

出事..

太耐冇番到RECORDER CLASS喇~~

CH HIST

又是溫豬的..

LUNCH

又係咁樣

唔打叮一1

日日都一樣GE

之後同OLI喇

SHARON喇

ERICA喇

ANNIE喇

好多人一齊溫豬

冇溫過牙

SHARON都話冇溫過

唔多信..

之後HM

好希望可以拎埋IH BK去溫

但唔得..

整CHOCOLATE MILK~~

D 味好淡

番番去課室

好快咁又過左

再次埋向死亡多D~~

ENG LANG

溫豬溫豬

同抄豬

放學

MS HO好快咁入左來

我都唔知咩事

因為掛住溫豬~~

QUIZ喇~~~~~~~~

哈哈

好EASY牙~~

識曬

不過有一題係估GE~~

之後.......

番屋企..

做HW喇

DAY 1~~~~~~

番到去溫豬仔

又冇溫過

之後話要上HALL

完全唔明姓崔的講咩野

之後遲左喇

諗住唔洗上LIB

但都要

上到去等左勁耐

MS LO遲到!!!!!!

話要小心D財物喎..

ENG LANG

DICT喇

佢唔比小小時間我地溫豬囉

之後一開始就問正左我溫左果幾個..

哈哈

18.5分

因為我冇+ -..

冇左0.5分~~

算!!

RECESS

又係咁..

買野飲~~

CH LANG

一個字AGAIN

悶!!

IS~~

講豬仔~~

ORAL~~

快快地去拎鎖匙

番番去...

得知MS TENIA冇番

MR POON來左

哈哈

做WS

做到死咁濟

難到咁GE野..

痴的

LUNCH

又係咁..

冇咩唔同

MATHS

YF番左..

仲諗住可以唔上MATHS TIM~~

IH..

開心死囉!!

派COMMON QUIZ~~

有29分囉

全班最高的

仲有一個都係..

好開心牙

冇諗過係29分囉

拎果時都係由後面見到有個貼紙..

諗住唔會太差咋!!

點知一睇到有29分囉

我睇左兩次先開心咋

我驚自己睇錯到時開心錯牙!!

之後勁開心喇

因為MS HO之後講過最高果個29丫MA~~

之後D人見我呾開心都問我係唔係29分囉

哈哈

之後一出到去..

SHARON就話我講大話..

因為之前我話冇溫豬丫MA~~

佢唔信我冇溫囉

但係真係冇架我

我係到果日先溫架

係岩岩好份野問曬我溫左果D咋!!

信我喇~~~~

我SECOND TERM D成績好左好多囉

好開心唷

留校喇

同ERICA 牙NA 仲有 WENDY玩喇

我地家家埋埋落左差唔多十次更衣室牙

有次上到來仲要比IDY問我地搞咩囉

哈哈

我好快咁話搞機..

佢個樣係勁好笑囉

不過我都好快咁話唔關我事..係佢地咋!!

笑死左

過左唔係好耐

我地又落去

之後有次我話我要除冷3喇

之後我話..

我除一件之MA~

又唔係除曬

之後我見YUKI個樣係勁好笑囉

因為佢唔知我話冷3丫MA~

哈哈

之後又玩

ERICA係到睇手..

佢話我呢..

愛情呢

中間果時會有D問題..

但係頭同尾都幾好GE~~

讀豬呢

佢就話我細個果時好聰明GE~~

之後佢話我要讀理唔好讀文囉

哈哈

我一路都諗住死都唔讀文架喇

不過呢~~

讀到先算喇

之後生命喇

佢話我好長命囉

之後到牙NA~~

佢仲勁

佢話呢

牙NA愛情好遲先開始

不過就一路都好好

讀豬果到

就話佢好差唔係幾好GE~

生命.........

好似都話好長命GE~~

到佢自己喇

勁囉!!

愛情

好似我咁喇

讀書..

勁好囉

又話應該要讀理喎..

之後生命...

哈哈

好快就會死喇

呢樣野係佢自己講GE~~

之後比我話佢讀豬讀得好..

但係冇命享~~

呢D野大家唔好信牙

因為係ERICA亂UP GE野來GE姐

唔好信牙!!

信果D係笨蛋牙!!XD

好~~

到今日喇'

冇咩野做

成11點先起身

7點中果時比我細路嘈醒左

我細路又出左街喇~~

真係衰~~

唔講住喇

好累牙

家下個頭勁痛牙!!!!!!



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 31
累積人氣: 3345
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed