SORSOR牙大家
我兩日冇打DIARY喇
前日牙媽勁早番囉
整到冇時間打
琴日呢
係到玩
又冇打..
SOR呢"
好喇
咁E+就由前日講番起喇
前日呢就係DAY 6喇
CH LANG
悶喇
不過今次真係仲有..
因為我係到溫豬
冇聽過佢講野
仲有咩丫
我真係上左OLC之後..
驚左上CH LANG牙
OLP果時係唔會架
雖然最中2果樣唔係CH LANG..""
IH
幾好丫
開頭仲驚佢會因為COMMON QUIZ問豬GE~
但係冇..
嘻
因為冇溫丫MA~~
MATHS
又冇番牙YF
係到溫豬喇
溫溫下同RACHEL ERICA傾喇
傾傾下又同左牙KEI討論左一陣S SO有幾衰喇XP
MUSIC
開心的
唱小城故事..
我一路係到笑
冇咩點唱過
我地唱到好似鬼咁
笑死
吹RECORDER喇
死喇
我唔識吹牙!!!!!!
出事..
太耐冇番到RECORDER CLASS喇~~
CH HIST
又是溫豬的..
LUNCH
又係咁樣
唔打叮一1
日日都一樣GE
之後同OLI喇
SHARON喇
ERICA喇
ANNIE喇
好多人一齊溫豬
冇溫過牙
SHARON都話冇溫過
唔多信..
之後HM
好希望可以拎埋IH BK去溫
但唔得..
整CHOCOLATE MILK~~
D 味好淡
番番去課室
好快咁又過左
再次埋向死亡多D~~
ENG LANG
溫豬溫豬
同抄豬
放學
MS HO好快咁入左來
我都唔知咩事
因為掛住溫豬~~
QUIZ喇~~~~~~~~
哈哈
好EASY牙~~
識曬
不過有一題係估GE~~
之後.......
番屋企..
做HW喇
DAY 1~~~~~~
番到去溫豬仔
又冇溫過
之後話要上HALL
完全唔明姓崔的講咩野
之後遲左喇
諗住唔洗上LIB
但都要
上到去等左勁耐
MS LO遲到!!!!!!
話要小心D財物喎..
ENG LANG
DICT喇
佢唔比小小時間我地溫豬囉
之後一開始就問正左我溫左果幾個..
哈哈
18.5分
因為我冇+ -..
冇左0.5分~~
算!!
RECESS
又係咁..
買野飲~~
CH LANG
一個字AGAIN
悶!!
IS~~
講豬仔~~
ORAL~~
快快地去拎鎖匙
番番去...
得知MS TENIA冇番
MR POON來左
哈哈
做WS
做到死咁濟
難到咁GE野..
痴的
LUNCH
又係咁..
冇咩唔同
MATHS
YF番左..
仲諗住可以唔上MATHS TIM~~
IH..
開心死囉!!
派COMMON QUIZ~~
有29分囉
全班最高的
仲有一個都係..
好開心牙
冇諗過係29分囉
拎果時都係由後面見到有個貼紙..
諗住唔會太差咋!!
點知一睇到有29分囉
我睇左兩次先開心咋
我驚自己睇錯到時開心錯牙!!
之後勁開心喇
因為MS HO之後講過最高果個29丫MA~~
之後D人見我呾開心都問我係唔係29分囉
哈哈
之後一出到去..
SHARON就話我講大話..
因為之前我話冇溫豬丫MA~~
佢唔信我冇溫囉
但係真係冇架我
我係到果日先溫架
係岩岩好份野問曬我溫左果D咋!!
信我喇~~~~
我SECOND TERM D成績好左好多囉
哈
好開心唷
留校喇
同ERICA 牙NA 仲有 WENDY玩喇
我地家家埋埋落左差唔多十次更衣室牙
有次上到來仲要比IDY問我地搞咩囉
哈哈
我好快咁話搞機..
佢個樣係勁好笑囉
不過我都好快咁話唔關我事..係佢地咋!!
笑死左
過左唔係好耐
我地又落去
之後有次我話我要除冷3喇
之後我話..
我除一件之MA~
又唔係除曬
之後我見YUKI個樣係勁好笑囉
因為佢唔知我話冷3丫MA~
哈哈
之後又玩
ERICA係到睇手..
佢話我呢..
愛情呢
中間果時會有D問題..
但係頭同尾都幾好GE~~
讀豬呢
佢就話我細個果時好聰明GE~~
之後佢話我要讀理唔好讀文囉
哈哈
我一路都諗住死都唔讀文架喇
不過呢~~
讀到先算喇
之後生命喇
佢話我好長命囉
之後到牙NA~~
佢仲勁
佢話呢
牙NA愛情好遲先開始
不過就一路都好好
讀豬果到
就話佢好差唔係幾好GE~
生命.........
好似都話好長命GE~~
到佢自己喇
勁囉!!
愛情
好似我咁喇
讀書..
勁好囉
又話應該要讀理喎..
之後生命...
哈哈
好快就會死喇
呢樣野係佢自己講GE~~
之後比我話佢讀豬讀得好..
但係冇命享~~
呢D野大家唔好信牙
因為係ERICA亂UP GE野來GE姐
唔好信牙!!
信果D係笨蛋牙!!XD
好~~
到今日喇'
冇咩野做
成11點先起身
7點中果時比我細路嘈醒左
我細路又出左街喇~~
真係衰~~
唔講住喇
好累牙
家下個頭勁痛牙!!!!!! |