遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 2 月 21 日  星期二   晴天


愉快 分類: 未分類

今日......

DAY 5..

冇咩特別野做..

都係咁樣喇

RS..

又聽我願意..

發覺SR MONICA失憶架

佢張我地上一次上RS GE野再做多一次..

不過冇人話比佢知!!XD

我係到寫番信比.......................

發覺自己E+唔識寫中文..

寫鬼錯曬D字..

曉ENG唔曉CH LANG..

算喇..

一時時姐..

嘻!唔話你地知..

之後ENG..

對番D野喇

冇咩野做LU~~

CH LANG..

悶悶地..

OLI講成語故事..

佢講江郎才耋..

哈..

RECESS..

同WINCY RUBY一齊上左MUSIC RM..

55..

講番D野囉

之後落番去搵RACHEL佢地..

IS X 2..

上LAB

今次我同RACHEL都好乖咁齊齊聽豬

但係都係比XX佢地嘈到我唔多聽到..

慘慘慘

最中2就係上LAB!!

IH..

完全唔知佢講咩..

算喇

因為唔知佢講咩..

SO冇咩心機..

LUNCH..

比左份禮物家琪..

之後睇左XX比我封信..

比人話係情信..

我仲要話係囉!!

笑死左..

唔知GE真係會以為係情信囉

因為[[佢]]係個信封到寫左一句..

[[愛你..愛得太累..要歇喇..]]

我比[[佢]]笑死!!

之後比埋份生日禮物ANNIE......

我好中2果隻野牙!!

愛死佢囉

我想要左佢牙!!

我激我到時自己去買一隻比自己牙!!

仲有一隻........

你唔問我拿我真係會要左佢架

我都好中2佢架!!

之後MATHS..

來左個MS 溫..

好悶下"

我同RACHEL傳"子"仔..

又同RACHEL & ERICA係到玩

好HAPI!!=]]

放學..

去左個TALK...

都唔算好悶..

因為一路玩一路傾又一路聽

之後佢整左張相比我地睇..

個人勁瘦囉

好驚牙我

驚到喊左出來囉

唉唉唉

痴線架!!!

之後JENNY嘔..

仲要嘔左係我地課室門口..

好驚............

關曉慧仲要咩都唔知

踏左上去

笑到PK..

個個見到佢都走..

之後我同RACHEL食左D野

去左LIB..

借豬

我地2個都借左4本..

0630就番左屋企....

食飯..............

沖涼.............

打DIARY.......

係咁喇

我要拉琴牙

聽日學喇!!



2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天


BYE喇!! 不安 分類: 未分類

唉唉唉

我今日又咩事呢~?!

未因為...........

掉左位囉!!

ANNIE BYEBYE喇

我最唔捨得就係你喇!!

係你先會同我玩得咁開心架咋!!

但係E+冇LU~~

慘慘慘

E+ PATSY坐左去我左邊

之後THERESA坐係我前邊

GREENED係我前邊GE左邊..

JENNA係PATSY左邊

係咁多先喇

我坐左係第6行最尾果個囉

唔要咁後牙我!!

之後明明係第2個GE~~

E+去左最後..

唔制牙!!!!!!

不過我睇到黑板囉

係PATSY比GREENED姐住左囉

好慘!!

佢E+要用D野坐住整高個人囉

整到我左邊到多左個[[YIU MING]]囉

笑到我肚痛

但係我真係唔想坐到咁後牙!!

E+連豬都聽唔到囉

JENNA講野講到好嘈囉

咩都聽唔到牙!!=[[

E+ ERICA成日同我眼神交流囉

哈哈

因為佢個位打側就係望到我架喇

2個人就成日交流交流喇!!XP

好好笑..

今日一開始就上VA..

佢要我重做囉張昆蟲..

我整左成個中頭牙

應該仲多D TIM牙

真係衰!!

之後今日成個幾中我都係係到玩GE~

因為我同ERICA好快就做完LU~~

之後就係到玩喇..傾計喇

之後RACHEL整好又同佢傾喎..

係到講咩咩MVP情人..

如果我地係一希會同段XX一齊定太子一齊..

嘻..

我話我同太子..

佢又話會同段喎..

咁我地又係到討論下點解喇..

佢話咩咩但係小希係中2段家MA~

咁點解要同一個自己唔中2 GE人一齊呢~?!

但係我又話喇..

咁太子又咁中2小希..

話就話佢唔中2佢姐

但係太子對小希好細心喎..又咁中2佢..

段又對牙ANGEL咁好..

如果你係小希你到時就會覺得段係中2ANGEL架喇

咁樣你同段一齊未好唔開心!!

我地講呢個話題都講左好耐LU~~XP

之後..............

我地RACHEL同ERICA張D野貼係我塊面到囉!!

係到玩..

之後上MATHS..

派CH TEST..

OK喇

37/50囉

算係咁架喇

之後YF話PATSY睇唔到..

叫我地一齊去第7,8行到坐囉

之後我地去到

PATSY又話想番番去喎..

之後又番去喇

AND THEN......................

YF叫左我做[[[[[牙琴]]]]]]]

我笑到死左

開頭好驚做咩佢會咁叫我..

之後佢話咩咩見WINGYEE成日都咁叫我..

好親切喎..

我勁冇奈囉!!

RECESS..

同係咁過

PTH..

驚到我死左

佢叫人出去默..

默5個

5個都留1E..

勁驚牙!!

係完全聽唔到佢讀咩囉

佢冇用到MICROPHONE..

我仲要去左後面..

之後講豬..

ENG LANG..

默豬..

好似錯左好多唔小心GE野..

CH LANG..

悶死左!!

LUNCH..

又係咁喇

不過今日要汁垃圾囉

之後又係坐..

IH X 2

悶死曬!!

不過答左一條十年難得一答GE問題..

因為我見冇人答我先答GE!!

之後放學去左荷廣買左3份禮物..

用左好多$$牙!!

冇曬$$..=.=

之後.................

去左同RACHEL食野..

見到牙寶..

同埋佢一齊食喇

之後去左傾計仔喇同RACHEL..

之後去左跑步..

哈哈..

痴左

話咩咩用來寫PE果張野.

之後我就走喇

去左買野..

買完番到屋企成7點幾..

今日大約係咁喇

明明話冇野講..

但係唔記得左..

今日我同左ANNIR喇EMMY喇仲有唔記得左邊個MSN..

同ANNIE就傾得最耐..

哈哈..

 



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 89
累積人氣: 3403
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed