唉唉唉
我今日又咩事呢~?!
未因為...........
掉左位囉!!
ANNIE BYEBYE喇
我最唔捨得就係你喇!!
係你先會同我玩得咁開心架咋!!
嘻
但係E+冇LU~~
慘慘慘
E+ PATSY坐左去我左邊
之後THERESA坐係我前邊
GREENED係我前邊GE左邊..
JENNA係PATSY左邊
係咁多先喇
我坐左係第6行最尾果個囉
唔要咁後牙我!!
之後明明係第2個GE~~
E+去左最後..
唔制牙!!!!!!
不過我睇到黑板囉
係PATSY比GREENED姐住左囉
好慘!!
佢E+要用D野坐住整高個人囉
整到我左邊到多左個[[YIU MING]]囉
笑到我肚痛
但係我真係唔想坐到咁後牙!!
E+連豬都聽唔到囉
JENNA講野講到好嘈囉
咩都聽唔到牙!!=[[
E+ ERICA成日同我眼神交流囉
哈哈
因為佢個位打側就係望到我架喇
2個人就成日交流交流喇!!XP
好好笑..
今日一開始就上VA..
佢要我重做囉張昆蟲..
我整左成個中頭牙
應該仲多D TIM牙
真係衰!!
之後今日成個幾中我都係係到玩GE~
因為我同ERICA好快就做完LU~~
之後就係到玩喇..傾計喇
之後RACHEL整好又同佢傾喎..
係到講咩咩MVP情人..
如果我地係一希會同段XX一齊定太子一齊..
嘻..
我話我同太子..
佢又話會同段喎..
咁我地又係到討論下點解喇..
佢話咩咩但係小希係中2段家MA~
咁點解要同一個自己唔中2 GE人一齊呢~?!
但係我又話喇..
咁太子又咁中2小希..
話就話佢唔中2佢姐
但係太子對小希好細心喎..又咁中2佢..
段又對牙ANGEL咁好..
如果你係小希你到時就會覺得段係中2ANGEL架喇
咁樣你同段一齊未好唔開心!!
我地講呢個話題都講左好耐LU~~XP
之後..............
我地RACHEL同ERICA張D野貼係我塊面到囉!!
係到玩..
之後上MATHS..
派CH TEST..
OK喇
37/50囉
算係咁架喇
之後YF話PATSY睇唔到..
叫我地一齊去第7,8行到坐囉
之後我地去到
PATSY又話想番番去喎..
之後又番去喇
AND THEN......................
YF叫左我做[[[[[牙琴]]]]]]]
我笑到死左
開頭好驚做咩佢會咁叫我..
之後佢話咩咩見WINGYEE成日都咁叫我..
好親切喎..
我勁冇奈囉!!
RECESS..
同係咁過
PTH..
驚到我死左
佢叫人出去默..
默5個
5個都留1E..
勁驚牙!!
係完全聽唔到佢讀咩囉
佢冇用到MICROPHONE..
我仲要去左後面..
之後講豬..
ENG LANG..
默豬..
好似錯左好多唔小心GE野..
CH LANG..
悶死左!!
LUNCH..
又係咁喇
不過今日要汁垃圾囉
之後又係坐..
IH X 2
悶死曬!!
不過答左一條十年難得一答GE問題..
因為我見冇人答我先答GE!!
嘻
之後放學去左荷廣買左3份禮物..
用左好多$$牙!!
冇曬$$..=.=
之後.................
去左同RACHEL食野..
見到牙寶..
同埋佢一齊食喇
之後去左傾計仔喇同RACHEL..
之後去左跑步..
哈哈..
痴左
話咩咩用來寫PE果張野.
之後我就走喇
去左買野..
買完番到屋企成7點幾..
今日大約係咁喇
明明話冇野講..
但係唔記得左..
今日我同左ANNIR喇EMMY喇仲有唔記得左邊個MSN..
同ANNIE就傾得最耐..
哈哈..
|