今日XG打唔到..聽日唔POST番喇..懶牙!!XD
今日上HALL..又聽野..我係到發緊夢..結果冇左成堂..
ENG LANG"教豬囉..
CH LANG"西瓜訓話..又冇左4個字到..XD
RECESS"飲野..牙XXX個眼神......點算?!!
IS X 2"冇實驗做..=[ 胃痛..比關曉慧話我要去TOILET!!(大家估到喇~~)
ELSA話我有左囉咩事!!
IH"派QUIZ.....好差唷~~想喊牙真係!!2ND THERM最差GE一次!!
LUNCH"食食食
MATHS"第一堂有人睇堂..冇咩野
第二堂完全唔知發生過咩事..DREAMING~~
放學同左ANNIE佢地去功輔..ERICA比我拉埋上去!!X)
因為ERICA係到..一樣功課都做唔好..不過就好開心..
之後ERICA[[約]]左人係竹園..
之後家琪同NATALIE就同埋我地一齊去M記食野.....
勁傾勁笑..好開心!!!!6點中先番屋企..
之後牙媽話去PIZZA HUT DINNER..
之後答小巴去荷廣..發生左D意外..有個小朋友滾左落地下..
之後有兩大個大人因為咁樣係到嘈..個牙嬸勁痴線!!
之後CALL左999..有警察同十字車來左..我細路多口出聲..
整到由落車開始就比我話..話到去PIZZA HUT..XDD
想知道咩事GE人就來問我喇~~廢是打咁多又比人話我瘢線喇~~XP
|