今日9點幾醒左"但係就成11點先起身..
成朝係到聽歌..= ="
之後同牙媽買野..買完番來玩電腦..
以為你會ON..
但係點知......冇ON到..
點解次次我諗住你會ON GE時候..你都唔ON..
我唔想你ON GE時候你又一定會ON GE呢?!!
TAG BY KIT"
我中2你..細細粒
我中2你..成日同我去SWIM~~
我中2你..成日同我玩..
我中2你..成日問我野..XD
我中2你..好人..
我中2你..住得近
我中2你..成日同我一齊行番屋企..
我中2你..話我走GE話會同我一齊走..
我中2你..可愛..
我中2你..叫家琪..XD
TAG番你..
TAG BY 牙NA~
我中2你..叫大便王..XD
我中2你..肥..(哈!)
我中2你..有錢錢..
我中2你..果次比我地屈請食野..
我中2你..企係我前面..
我中2你..塊面長紅..
我中2你..塊面好有質感..XDDDDDDD
我中2你..成日比人話都唔出聲..
我中2你..同我一樣成日比人玩..
我中2你..又肥又高..
TAG BY WINCY=](我今日先睇到..XD)
我中2你......傻
我中2你......成日都咁開心
我中2你......成日同我玩~~
我中2你......成績同我一樣咁好....XDD
我中2你......我中2你同我一椒都有WEAR GLASSES
我中2你......坐我GE右手面!!
我中2你......同我一樣咁懶....
我中2你......成日同我跳...XDDD
我中2你......個高度..
我中2你......夠哂瘦!!
TAG..牙NA WINCY KIT KATIE RACHEL PATSY EMMY SHATIN ANNIE TRACY.. |