遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 6 月 12 日  星期一   晴天


好憎D死肥婆牙!!!XPP 愉快 分類: 未分類

一番到去D人話要做CH HIST WB..點知抄抄下話又唔洗!!多謝你喇下!!SHATIN..

之後諗住冇事喇..點知冇做到文言WS..激鬼死我..之後又抄!!

MATHS" CH TEST..錯左好多牙!!!嗚嗚嗚..

 CH LANG" DICT..OK喇..好多字寫錯左..

CH HIST"成堂HIGH哂!!勁答問題..仲要勁係到笑!!XDD好開心..

RECESS" 有人喊囉咩事!!小小野就係到喊苦喊忽..死得人喇咩!!

開頭仲以為SHARON罵到佢喊..因為佢十分之激動..XDD

之後同ANNIE WINCY勁講人壞話...XDDD

ENG LANG X 2" A LEE比牙KEI同WINCY激到勁炆..佢個樣好恐怖呢~~

IS" L LAM又顛左..不過咁話人..又叫人抄豬......-33-

RECESS" 食野...YUMMY!!X)

COMPU X 2" 條死肥婆話我訓覺囉咩事..佢都傻GE~~

之後一路落去一路大叫我好憎D死肥婆..XDDD 之後勁講D肥婆衰野..

哈! 勁好笑....不過D 肥婆真係冇個好人..所以WINCY話牙KEI唔再叫肥淇..叫瘦淇..XP

TAG BY ANNIE

1.你個名:LAM SO KAM
2.人地點叫你:CECI   屎屎   林素琴
3.幾時生日:  716
4.住邊:WTS
5.有乜壞習慣:唔知..
6.有乜缺點:唔知..
7.最想改變自己乜:唔好咁高..
8.最中意做乜:好多喎..
9.最熟既地方:我屋企..XP
10.最中意既地方: 學校
11.邊個地方令你最難忘: 小學..
12.自己邊部份最吾令:唔知..
13.自己邊部份最令: 唔知..
14.吾開心,會點:喊...搵人傾..
15.開心,會點: 發顛..XD
16.失戀,會點: 喊...
17.將來想做乜: 做人...
18.而家最想:唔洗做HW
19.平時在屋企做乜: 玩電腦..
20.煙定酒: 兩樣都唔要..
21.最中意食乜: CHOCOLATE
22.最中意飲乜: MELON MILK
23.1日食幾多餐(返學個陣): 好多BOR"XD
24.1日用幾多錢(返學個陣): 唔定..
25.朝早自己起身定人地叫(返學個陣): 自己..
26.朝早幾點起身(返學個陣): 7點
27.同邊個返學: 一時時
28.上堂做乜多: 傾計 發夢 訓覺
29.小息做乜: 玩
30.放學做乜:呢到DEA果到HEA
31.最中意邊個老師: M HO
32.最中意上乜堂: P.E.
33.在課室同邊個坐:EUGENIA
34.最中意自己班邊個同學:ANNIE WINCY
35.在學校最想見既人: ALL THE FDZ
36.在學校最吾想見既人:佢囉!! .V.
37.食午去邊度食: 唔定
38.同邊個食: 唔定..
39.通常幾點返屋企:日日唔同..
40.返到去第1時間做乜:唔定..
41.同邊個傾電話多:我好小傾電..
42.同邊個MSN多:都係果D喇..
43.同邊個出街多: 個個都係差唔多..
44.最中意既家人:個個都係咁..
45.最中意既朋友:個個都中2..
46.最中意既哥哥:都冇牙哥..-3333-
47.最中意既妹妹:冇牙妹牙.....-3333333-
48一生最愛既人: 我冇愛人..
49一生最中意既人:佢..
50.放吾低既人:佢..
51.又愛又恨既人:佢..
52.得意既人:ANNIE KIT ......ETC.
53.最想見番的人:唔知..
54.型既人:唔知..
55.令既人:ANNIE WINGYEE KEI.....ETC.
56.好既人:ALL FDZ..
57.錫我既人 : ALL FDZ
58.我最石既人 :  ALL FDZ
59.最關心我既人: 好多...EG WING ANNIE KIT..........
60.知我最多野既人:我諗應該係RACHEL..
61.我最信任既人:RACHEL ANNIE WINCY
62.我最中意煩既人:哈哈!!唔知呢~\
63.管我既人:KIT...XDD
64.吾捨得既人: FDZ
65.最對吾住既人:唔知..
66.吾識珍惜既人: 佢...
67.花心既人:好多..
68.口花花既人: JACKY.....-0-(都係一個煩人..)
69.中意主動定被動: 睇下對咩喇..
70.最長既1次戀愛: //
71.最短既1次戀愛://
72.你花心定專一:  專一...
73.你中意長定短既戀愛: 長掛..
74.中意拍拖嗎:   -33333333-
75.想結婚嗎:  冇諗過..
76.結婚對象: 唔知..
77.有無試過1腳搭幾船:冇幾船咁多..XDD
78.點解要咁做: //
79.會吾會玩感情:唔會! !
80.會吾會對男仔認真: 男仔?!!
81.有無介手:冇喇..我咁乖..
82.最憎男仔做乜野: 唔知..
83.最中意邊種男仔: 唔知..
84.最憎邊種男仔:唔知..
85.中意男仔定女仔: UM......
86.想做男定女:女..
87.想在幾多歲結婚: 冇諗..
88.想生幾多個: 冇諗...
89.最怕: ??
90.最吾怕:唔知...
91.最中意邊首歌:好多..
92.依家最想做乜: 做人..-0-
93.依家最掛住邊個: 佢..
94.最聽邊個話:佢...
95.中意乜禮物: 大口仔..XDD
96.最想要乜願望:今次考試會有進步
97.中意乜顏色: 黑白灰
98.最愛既牌子:好多..
99.最愛既卡通人物:大口仔....
100.最想邊個同你過生日: ALL FDZ
TAG"WINCY WINGYEE KATIE KEI SUKI .....1C GE同學仔..



2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天


哈哈 愉快 分類: 未分類

好開心呢~整番個電腦喇..琴日番左校友..成班人HIGH哂..

因為都好齊人下"P6玩開班人好多都係哂到..番到去第一眼就係見到IDY表妹..同佢傾左幾句..

真係好得意...XDD 番校友番兩個中..琴日拉都唔知拉唔拉到一個中..

今日11點比牙媽嘈醒..之後......等人整電腦..食野..

一整好就第一時間開來玩..就來頂唔順喇我..遲早悶死..又唔會溫豬GE..

WINGYEE RUBY..你地TAG左我份問卷我做過喇..唔做喇..XD

我發覺我地班有三個好得意又成日痴埋一齊GE人..就係........SUKI WINGYEE KATIE...XDD

仲有好多好多人都好得意架!!哈哈""我唔知點解升左中一就好中2話人得意..好可能係一種病..XP

TAG BY KIT
1.請依照問題遂一回答哦
2.寫完後記得傳給7位好友,記得去他的XG
3.謝謝大家的填寫那麼就讓我們開始吧 !!!
1) 傳問卷給你的人是? KIT
2) 你和他什麼時候認識的? 我好早就知有個咁GE人..
3) 你覺得他是個怎樣的人? 細細粒
4)你最想對他說什麼? 唔好成日唔開心喇..
5) 如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?  UM...
6) 如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼? 日本..因為到時兩個都一定痴線..XD
7)相同的興趣嗎?是什麼??. 唔知BOR..
TAG BY IVY
1.請依照問題遂一回答哦
2.寫完後記得傳給7位好友,記得去他的XG
3.謝謝大家的填寫那麼就讓我們開始吧 !!!
1) 傳問卷給你的人是? IVY
2) 你和他什麼時候認識的? P 1掛..
3) 你覺得他是個怎樣的人? 顛顛地GE..
4)你最想對他說什麼? 冷靜D..RELAX D..XDD
5) 如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?  好得意GE[[豬]]]XDD
6) 如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼? 去動物園..因為有豬....XP
7)相同的興趣嗎?是什麼??. 發顛
TAG BY WINCY
1.請依照問題遂一回答哦
2.寫完後記得傳給7位好友,記得去他的XG
3.謝謝大家的填寫那麼就讓我們開始吧 !!!
1) 傳問卷給你的人是?WINCY
2) 你和他什麼時候認識的? 小學..
3) 你覺得他是個怎樣的人? 痴線的"
4)你最想對他說什麼? 要學識冷靜牙下""
5) 如果用一種動物來形容,你覺得他最像什麼?  唔知BOR
6) 如果可以和你同遊,你最想去哪裡?為什麼? HK一日遊..XD
7)相同的興趣嗎?是什麼??. 兩個都係咁懶牙!



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 26
累積人氣: 3314
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed