今日......遲左番學..唔知今個學期第幾次喇..
好似要去留堂LU~~=[[ 冇上到LIB..
ENG LANG" MS LEE仲對我笑笑口咁..一1D都唔似YF...X)
RECESS" ANNIE竟然話岩岩GIANNA上LB果時話有D中2我囉!!(!我唔會信..XD)
不過GIANNA實在太恐怖喇~次次中2人都一定會同人講..真係一D都唔怕..
CH LANG"再次悶悶悶.. IS" L LAM係我發夢果時叫我答問題....
ORAL"未到我考試牙下..XPP RECESS" 上去拎野食.....
好難食...= =" 之後TINA同ANNIE係到嘈..十分之激動..
MATHS"完全唔明YF講咩.. IH"都係咁喇..
同WINCY ANNIE AYU ERICA 牙NA落MTR S.
行行下D狗屎好似倒落來咁..好透牙下""
之後叫埋ERICA 牙NA AYU一齊去食野..
去左五十嵐..食左二百幾..勁牙下""XD
之後AYU走..同ERICA 牙NA行下咁..
之後去左買野整..上左M記..好得意牙!!希望快D整好喇..
到六點到走人..答的番屋企......竟然咁近都答左廿幾炆..不過算~
*今日家家埋埋同ERICA 牙NA係個TOILET到HEA左成個中..XDDD |