今日......又喊多次..好想搵EMMY.....真係好唔開心囉!!
因為琴日..我喊左成堂..結果冇事..諗住一路都會好開心..
點知......今日又來過..到第二單!!都係睇左你XG先知咩事..
我冇諗過你會咁打..你唔係我..你唔會明..但係我唔明點解你要咁打..
琴日係第一次因為一個FD喊..今日......因為你!!係第二次..
但係今次冇人會幫到我......=[因為你只係張呢件事..FOCUS左係我到..
所以你唔會理任何人做左D咩..只係我錯......=[
WINCY EMMY ANNIE都唔會幫到我......可能係我令到你成日唔開心..
你今次先會咁大反應..你要明白到..有時候..一定要二簡一..
我同WINCY都唔可以因為一件事..冇左兩個FD..只好二簡一..
大家都係FD..我明..都知道..但係唔係我地唔理佢..
只係果日佢自己唔過來..估唔你連呢樣野都話係我錯!!
可能你都係會覺得我衰..但係......冇得講..係因為佢..
我..ANNIE..WINCY先會咁唔開心..先會喊..........
不過算喇~~你E+都認定左係我錯喇..講咩都冇用..
好喇~我E+同你講..咩都係我錯!!我係個衰人!!得未丫?!
一路都以為係一個最好最明白我GE FD..竟然會做D咁GE野..
竟然會咁話我..竟然會打一D野出來.....令到我......喊..
________________________________________________________
等陣番校友..之後今晚會同ANNIE EUGENIA SHATIN PATSY去聽CONCERT..
|