今日勁黑仔......-33333-都唔知發生咩事..
RS" OLIVIA 喊 BOR~~開頭仲以為有人笑到咁....XD
ENG LANG" 考ORAL..佢叫我地做WB..我就係到做中文..
CH LANG"訓得好舒服....ZZ
RECESS" 上左STAFF RM.之後一個老師都搵唔到...-0-
IS X 2"上LAB..我同RACHEL叫關曉慧喊..佢真係喊到..佢喊個樣好恐怖..好慘囉
IH" 派QUIZ..=[ 差差差!!
RECESS"比死人JENNA淋CURRY SAUCE!!!勁炆牙!!成腳都係!!之後同ANNIE去左洗..
洗左勁耐..之後上番去上MATHS..YF叫我做..咖哩汁......-O-
放學同ANNIE ERICA KEI SHARON 牙NA CLK去左大快樂..X)
幾好喇~之後KEI CLK走..ANNIE去大眾..我同SHARON番番小學學琴..ERICA 牙NA食野..
學琴激死左牙SIR..我係見佢勁炆..不過冇話到我..因為我同佢講EXAM..冇拉過琴..
哈哈!!其實我連書都冇拈過..唔好話溫喇~~XDD
|