今日EXAM開始喇~~兩科都已經衰左D..
ENG LIST"有兩PART應該會錯好多..=[[
CH LIST"仲衰..已經知道冇左8分...-333-
放學同RACHEL去M記HEA..本身話溫豬GE..
點知我地果然未到最後一日都冇心機溫..
開頭我睇左兩課RS..5頁IS..同埋抄左一段CH HIST..XD
係唔係好勁呢?!但係我地係M記就HEA左好多個中..
之後轉到公園HEA..班小學生好有問題..女GE打男..D男GE又會同佢地嘈..
如果我同佢地是但一個有咩親戚關係我一定罵死佢地!!
岩岩睇左好多XG..特別係1C GE..個個都打左好多今年GE野..
我真係覺得今年係最開心GE一年..有好多第一次..
識左好多人..當中一定有開心同唔開心喇..我第一次因為FD喊係今年...........ETC.
雖然係咁..但係我地GE關係就好左好多...更加FD......我地由開始唔識唔熟..
轉變到E+個個熟哂..個個都因為班FD而覺得開心..而我..緊係一樣喇..
|