今朝十點比人嘈醒..話咩咩約左人飲茶!!
結果1030先起..去到等左勁耐!!肚餓到胃病發作!!
早知就11點先起身喇..琴晚0230先訓..今朝又咁早比人嘈醒.. .V.
AND THEN" HEA到3點番屋企..本身諗住等埋牙NA佢地..不過算喇~
之後0330到牙NA同ERICA問我出唔出..ERICA0500又要SWIM~
都冇咩時間行..冇出到..之後ERICA去左SIM果時牙NA話冇野做..
上左來我到整公仔..到底幾時先整好呢?!其實唔算公仔..不過唔識講..
MICKEY來架!!好得意..整好左我同佢影相放上MSN牙下~~X)
之後牙NA7點幾走..牙媽牙爸都冇咁早番..落左去買飯....飽死!!
之後牙媽買左SUSHI番來...好味好味..不過食左勁小..因為頭先D野都未落格..
AND THEN 打左呢篇野..(本身好多野打..但係唔記得哂LU~~XD)
TAG BY ANNIE WINGYEE WINCY""
問題請看指名你的那位朋友的Xanga
複制?^來都ok寫完所有愛的問題後,
請點名8位朋友繼續下去!注意!
被點名的人不能重複~
未滿7人者屬違規,會有報應..
**拍拖中的人會分手,
單身的會一年內交不到男/女朋友
點我的人: ANNIE WINGYEE WINCY..
寫出填寫日期: 3.6.2006
愛的音樂: 側田GE..仲有願我可以學會放低你..
愛的顏色: 黑.白.灰
愛的國家:巴黎 法國..ETC.
愛的汽車: 唔知..
愛的休閒:行街..去人屋企玩..食野..XD
愛的科目:IH PE IS MUSIC
愛的甜食: CHOCOLATE
愛的個性: 開心GE~~
愛的口頭禪:痴線~~下"""
愛的小動作: 唔知..
愛的習慣: 訓..
愛的季節:秋..
愛的女人: 係FDZ 都愛..
愛的男人: 我暫時都未有男人係愛GE~~XD
愛的節日: CHRISTMAS..
愛的香水: 我中2臭水...XDD
愛的運動: 羽毛球..
愛的定義: 感覺..
TAG KATIE KIT 牙NA EMMY TRACY IVY AYU SHATIN |