今日差唔多11點起左身"係比牙媽叫醒的"
起身食完早餐就整雞雞..哈哈!!好得意牙~
勁細隻囉"E+差小小竟整好一隻喇~
不過D雞雞係一對GE~所以大家要睇相就要等等喇~XP
整完雞雞想整天使~最衰冇鴨鴨喇~XDD
整完雞應該整鴨家MA~XDD
唉~聽日就考IH喇"我家陣又唔想溫喎..
但係又唔可以連IH都衰MA家MA..點算好呢?!!
KATIE BB放心喇~我是永遠愛你的"XDD
今日12點中起身"時間岩岩好..XD
落街買M記番屋企食..一路食就一路玩電腦..
同愛人WINGYEE CHAT左陣..XP
之後睇哂D人GE XG....點解話我要因為623呢個日字節哀順變??
又話唔開心?! 人地新婚關我屁事咩~-3333333333-
之後..........已經冇野打喇~XDD
等陣要番校友...係牙!!我已經整好哂隻MICKEY個身喇~如果痴埋D手腳眼果D就影張相PO上來喇~
我諗我等陣可能會整埋佢架喇~
不過講明先"我整錯左D野..所以個樣會怪怪地...=PP