今日真係........唉]]
六點中起身[[[[睇]]]MATHS..睇完都係唔識..
MATHS"YF叫我派野同收野我都搞到唔知點咁....=[
好失敗.........YF竟然話我乖??!唔識做牙!!!!
RECESS"WINGYEE又痴左線..不過我中2你痴線..>33333<
IS" 我完全唔記得左某某人張BOBO D野放左係我DRAWER...
開考先知..仲要有本IS豬係到..嚇死我!!幾驚佢見到話我出貓牙!!
之後第一時間同佢講..好驚佢話我出貓比0分我..到時一定喊死!!
OK喇~不過一D都冇溫過..字又冇串..背又冇背..好采我IS好姐..XP
我諗唔會唔合格GE~一放學"果條人係到罵人..捉左BOBO出去話..
因為係我DRAWER D豬係BOBO GE~之後......佢竟然話今次事件係欺凌..-3-
佢話有人專燈咁做..等老師見到我DRAWER有豬就罵我..話我出貓..
又話拎人地D豬已經係好唔岩GE事..不過其實我想講..完全唔係咁GE事囉~
之後番屋企..牙媽冇番工..同佢買飯...好飽....-OO-
|