今朝一早起身..打比牙NA...叫醒佢..點知.......整左幾個中"
本身話1100.....就變左1215...= =""冇食到LUNCH......
之後第一時間去左買公仔.....好得意哇~~聽日又拎死我喇..
之後同牙NA出MK買3喇.....行到我勁累...去左食野..
我地食左好多野牙!!XDD FISHBALL喇..腸粉喇..粟米喇..雪糕喇..吐C喇..冷面喇..好多牙...
之又行過..今日買左......好似5件3.....好鬼得意....
之後行到0630就番屋企喇..番到去0700..今日"~完~"
*我想知點解次次我ON左冇奈你都會ON囉....
係唔係真係要我諗番起果樣野???
寫出你心中的8個擇偶條件:}
點我的人:KEI WINCY
1) 對我好..
2) 我唔開心果時會TUM我..
3) 要對我講真話
4) 唔可以對我玩玩下"
5) 專一
6) 對所有人都要好..
7) 唔可以咩都唔懶懶閒咁
8) 會陪我玩陪我傾計陪我顛..XD
TAG" 20個?? TRACY SINMI SHIRLEY KIT IRIS IVY 牙NA ELSA KATIE TINA SUKI KAT RUBY KEI SHATIN EMMY WINCY AYU ANNIE WINGYEE {跟學號落GE~XD夠唔夠呢?!)
TAG BY ANNIE
®10+1+8遊戲玩法::::
+1:::被點名人士除了要回答別人的問題,還要在最後出多1條問題
+8:::再加8個朋友仔,順道去他們的XANGA/天空留言,告訴他們被點名了
10件想做的事
1) 成績好D..
2) 有好多好多$$$
3) 可以同番D FDZ一班..
4) 粒眼大D..XDD
5) 多D FDZ WA~~~
6) 個個都開開心心..
7) 我要有間大大屋!!XP
8) 換左個MP3佢...= ="
9) MATHS 好D...
10) D IS要仲好過E+....XDD
問題1:你最曾邊種人? 用大話來掩飾大話..
問題2:你最愛冰個? FDZ仔們..仲有..........>3<
問題3:你有冇同過女仔講我愛你..?有喇....XDD顛起上來係人都講..XD
問題4:你拍過幾多次拖..? //
問題5:簡著t-back定唔著? 唔著..~XD
問題6:你最中意邊類型既女仔/男仔? 冇咩特別話邊類型
問題7:你身家有....? 1毫子...哇卡卡"
問題8:邊個係你個fd? 好多BOR"
問題9:如果呀媽迫你聽日就去外國讀書..你去唔去?? 可能會去GE..又可能死都唔去喎..XDD
問題10:你聽日就死,,你會做咩先?? 朝早搵班FD出來顛..之後搵佢出來講清楚...叫佢陪我一日..
問題11:你覺得咩對你先係最重要既??? FDZZZ
問題12: 如果你個fd 係基ge,你會點?? 冇咩野..
問題13: 你愛唔愛我?? (哈哈~我means.. tag 你ge人..) 好愛WA~~~~>333333< |