哈哈! 首先呢..講番句貓貓生日快樂先~
咁今日0730比人嘈醒..我仲以為自己遲左起身..
之後0930起身...換3..睇下電視...整下呢樣果樣..
就落左去食野..食完去買貓貓份生日禮物...
之後去搵WINCY同佢買...買左早左30MINS去到...
但係PATSY都係同我地差唔多...過多陣SHATIN都到埋..
之後上貓貓屋企喇...玩大富翁... 玩玩下ANNIE到埋..之後玩KILLER喇..
AND THEN食野....食左唔小野牙下"食完又玩番KILLER..
之後去左ANNIE屋企..等佢拎野喇...見唔到佢個細細妹"=[
之後去打羽毛球...開頭同EUGEN打得好好地...WINCY又走過來搞破壞..
所以去左同ANNIE個細妹打..我地兩個可以打好耐哦'
因為大家係唔出力打架...XDD 之後玩數字球..
好正! RAIN GE時候玩..個個都係WET架!!XD
貓貓比人玩...要出去淋雨1 MIN"之後就番屋企喇~~
|