今朝7點比牙NAT個電話嘈醒..佢竟然仲早過我""
之後同牙爸拎多$100...拿拿聲換3..呢樣果樣..
本身諗住仲有時間食埋野..點知整整下夠中..= ="
落去答車..等左5,6架都冇位...PK!! 諗住答的士..
點知又有位..同牙NAT係YAU MA TEI等..
之後去到搵埋WINCY同佢牙爸..去會展"
9點幾去到...一入到去行左陣就買左本書..同WINCY一齊買
之後見到本野好想買..佢地見到又話好似好好睇..一齊買左~
之後食下野..行下咁...再去番睇書..買左4本...= ="
全部都同E學有關...XD 我真係不分之中2呢D書..
家家埋埋買左6本..重死! 之後再食野.. 行5點幾同WINCY答MTR番..
|