計番都好耐冇打..太懶喇..xD 出左街番到來都冇打到..
今日同牙媽同細路出街..出左去買校服先..
之後去食LUNCH喇..THEN呢..行左陣..
我細路買左對番學鞋..之後牙媽叫我睇波鞋..
點知我冇對睇得岩..得1對睇到鐘意..點知要成$5228..XP
笑到我死咁..1睇岩就成$5000..咁就當然係冇買喇
如果$500幾就會買..哈!之後出淘大行..
買左個袋..本身仲諗住唔買..廢是比我牙爸罵..
點知我牙媽話買比我喎..咁就買左~~
之後又買左對鞋..今次$5000幾喇..XD
之後又行~買左件TEE..哈哈!好鬼得意..
笑到我...1諗起就笑~~果到果D-TEE我真係想買哂佢..
之後就答的番屋企...今日牙媽好爽..xD
|