今日十點幾起身...去飲茶"
之後去左剪頭髮...後面都冇咩點變到..
都係咁喇..係薄左"" 短左[[[[小小]]]]]
前面呢~~ 短左好多! 好怪呢~
之後上左AUNTIE屋企...
悶到我PK! 係到睇書..睇完係到坐坐坐坐坐!
全部都係D男仔..問題係! 全部都係細路!!
岩岩去完睇E生...我隻手唔知做咩..琴日番左來之後..
手臂個位勁癢...今日又紅又腫又癢又痛..
但係牙媽又出左去..牙爸又番左工..
搞到牙媽番左來之後先去睇E生//
個E生話可能係敏感...又可能係發炎..
但係佢話E+大多數都係敏感喇~
話如果後日食哂藥牙果D都仲係咁就要去E院做化驗..
睇下到底咩事...= =" 我都唔知係食左藥丫..定係唔舒服..家陣好眼訓~ZZ