今日都算慘囉..兩點幾去MA.ON.SHAN..
去個AUNTIE屋企..4點到去租單車..
都唔知1年定兩年冇踏過..去到發覺自己唔識踏..
之前不知幾叻架..但係去到可能唔慣果D單車..
搞到成個人緊哂..之後唔知咩事..踏到1個位..
忽然間有個位斜左..成個人連車扒左落去..
岩岩果個位有D唔太高GE植物..
咁開頭都冇事架..但係又企唔到起身..
因為架車卡住左我..之後隻腳插左落D植物到..
當堂流血..有D位勁到見到白色GE野..我諗係D"玉"..
果D位傷到勁深..之後D血不停流...就算到E+都有小小流緊..
但係都冇計喇..未拎D紗布整住佢囉..
遲D番學唔知會唔會仲係咁樣番..xD係就慘囉..
**琴日買左果隻FIRST-OF-MAY..好好聽..*0*
|