琴晚一路同ERICA SD MSG..一路同RACHEL傾電話
之後1點到冇同ERICA SD..RACHEL又訓左..XD
之後一路聽住RACHEL D聲..整到我都眼訓..
我又訓喇之後~~幾好幾好""XD 不過訓訓下成身痛..
今日12點幾起身...等陣有人來~應該打唔到架喇....
所以E+打左先""
琴晚成兩點先訓..不過今次唔係同ERICA SD MSG"
係係到睇書...睇睇下勁眼訓...竟然睇小說睇到流眼水..
哈哈! 我都唔知係喊定咩...XD 痴線架真係!
今朝就搞到12點幾先起身..係比牙媽迫GE!!
今日都唔出街架喇~係屋企睇書喇..
如果唔係屋企果廿本書真係........哈哈!