今日8點幾番到去..ANNIE比左隻MARIMO比我..好得意牙!!><
影左相...諗住入落來比大家睇睇..不過...電腦連相機條線唔見左..
遲D搵番出來一次過SHOW哂我今年收過D咩生日禮物喇..
之後玩左陣上HALL....十分之無聊..關曉慧好燥...XDD
我要同ERICA一 齊張RACHEL煮熟來食.....哈哈!一定好好味..
之後落番去..等派成績表..等得好辛苦...結果係YF比我GE..
不過都冇咩野..佢話我下學期進步左好多...X] 好開心!!
之後搵MS LEE傾傾..XP佢都話我進步左好多..話我操行應該係B+
但係因為遲到..所以低左一個GRADE...= =""
唔知佢點分班呢?!希望佢ABCD咁分喇..唔好混亂..
因為如果ABCD咁分我會同WINGYEE雞仲有ANNIE貓一班...=DDD
上學期" 10/42 80/207
下學期" 5/42 61/207
全年" 10/42 69/207
|