等左咁耐......完來...今日係冇機會架!
希望在明天!!xDD 希望聽日真係得喇下""
今日12點幾起身..琴晚睇書睇到1點幾..
好睇好睇..個女主角好慘WA~~
家陣一路食飯一路打呢篇野~
算喇..講住咁多先~~
聽日唔可以出街LU~~
要教人做暑期作業....姐係好似我張本野重新做過咁....= ="
如死黨有暗湧 也要各扮不懂
若男孩同看中 情誼仍在心中
情感彷似填充 遺留秘密不通
姊妹有情意結 最終 還是知道輕重
羨慕著你跟他好 現在若我未得到
未免自蠶和懊惱 令我小小憎你太風騷
|