今日11點起身..唔知點解醒左..隻眼好似開唔到咁
之後睇陣電視...1點到玩電腦喇~
之後呢..食LUNCH牙..果D喇~
想落街打羽毛球..但係又有風..
E+先BOOK場又太遲喇~
整左個BLOG喇~ 大多數都係藍色~
大家上去聽下首歌喇..留意D人講GE野!
好多人都話聽到喊喎.......但係我冇~ X)
http://blog.qooza.hk/cl930716
哈哈! 今日又打喇....頭先3點到出左街..
大風又RAINING""HELP!!
去到黃埔就係到行行行...
之後又去左牙爸舖頭..
睇雜誌...睇睇下牙爸到左喇//之後出MK食元氣
OK喇....之後.......去番LF...
牙媽買電話....好似買左NOKIA///N70..
之後9點幾同牙媽去買雪糕..
買完番屋企喇~~~~ 好飽....= ="