今日11點幾起身喇..牙媽生日....
等陣又唔知去邊喇....都係咁喇..
我牙爸好似話今日買電話比我細路..
我牙媽又好似話換電話....
我呢~~哈哈! 一定唔會換電話先..
呢排唔係整XG就整個BLOG"
如果唔係真係會悶死我!
今日要番OLP學琴..死囉! 今次一日都冇練琴!
死人咩!? 又可能會比人話喇..琴晚做中文做到2點到..
寫字寫到手軟...先去訓..但係又唔係眼訓BOR"
家陣愈來愈唔想做..愈來愈多野寫喇~~
但係做完就好喇....到時就得番VA..
但係都唔知VA要做咩野....點算好呢???