今日冇野打..完來1000果時ERICA SD左幾個MSG比我問我去唔去牙NA屋企"
不過訓緊覺..1200先比佢個電話嘈醒..結果就緊係唔去喇~
等陣要學琴MA~ 所以呢..今日係冇野打架!!做ANNIE TAG GE問卷喇~
The Game Of << 10 + 1 + 9 >> rules :
10 : 列出 10 樣最想實現的事
+1 : 除了要回應前者的問題,還要加多自己一個的問題問別人....
+9 : 玩完呢個遊戲 ,要再 send 比 9 個人玩過
還要到這 9 個人的 Xanga 留 Comment .
第一樣最想實現的事:: 佢會中2我..
第二樣最想實現的事:: 唔好咁高WA~
第三樣最想實現的事:: 個個都咁開心!=D
第四樣最想實現的事:: 要有多D $$$$$$
第五樣最想實現的事:: 下年可以同番哂1C D人一班"
第六樣最想實現的事:: 識多D人..
第七樣最想實現的事:: 成績好D..
第八樣最想實現的事:: 我要有XX...估下係咩`
第九樣最想實現的事:: 遲D話你知..XP
第十樣最想實現的事:: 遲D話你知..XD
斯妹問:你地覺得我係個點既人XP"
答: 你係.........
Chamtim問:你屙緊大果時會做乜?
答: 下"-.-
el問:你地大個想做D咩呀?
答: 唔話你知"
Kasin問:點樣既人先會打動你個心?
答: 唔明
Ting 問: 有冇呃過最好既朋友?
答: 有.......
emily問:邊1個人令到你最傷心?
答: UM.....唔知"
FAy*問:有無興趣一齊打劫匯豐?
答: 我好乖架!
SHA*問...俾好友出賣會點呢*
答: 唔知牙"嬲囉!
SIU pui`問:邊個係同你玩得最癲的朋友?!
答: 好多~XD
MIYAKO* :] 問:你GE理想對象系點?`
答: UM.....好似佢咁..XD
Catherine問: 你清楚自己現在愛的是誰嗎?
答: 清楚...
S!U Q*問:: 我白唔白癡呀A-A??
答:白白白!!=P
CH!NG問: 你中意個人叫咩名?!
答: XXX..拿~話左你知喇~XD
PONG*問:講出你最掛住既人個名?!
答: 好多好多~
KaiLaM問:: 喜歡八兩金嗎??!
答: 唔中2....
Bosco問::見到twins既"光之美少女"look有咩感想?
答: 好嘔心...扮細個.. { 中2 TWINS的唔好見怪.. }
ISSAC""問::中2LOLITA嗎??!!
答: 唔中2...
肺肺*= v + 問:: 滿意自己讀果班/擁有的東西嗎=)?
答: OK喇"
橙問::你鐘意鬼佬MA?>\/<
答: 中2..
julia問:滿唔滿意自己的外形???
答: NONONO..
BO問:暑假有咩做=o=??
答: 做野做野..
湯丸問: 你專唔專一??
答: 專GE~
YAN:你滿意依家和你所愛的人GA關係嗎?
答: 唔滿意...
LWY:山P靚仔MA??? ^^
答: 咩來架..
小翼問: 你最鍾意邊個歌星!!?
答: JUSTIN
呀交問:想去邊旅行???
答: 去哂咁多個地方得唔得..
熱檸問:如果你只有1小時生命..你會做咩??
答: 咩都做...
琪琪問:你所愛的人對你講大話,其實佢仲鍾意之前果個,你會唔會同佢散?
答: 唔知...
kiu問: 如果之前你鍾意果個人唔鍾意你,但係後尾又鍾意你你會點?.....
答: 到時先算喇~
CECI問" 覺得邊句歌詞岩你呢?!
唔TAG喇~ |