今日累死!! 9點起身..差唔多10點RACHEL到我樓下..
之後去左金鐘先..E+先拎學生8達通...-V-
AND THEN出MK搵埋ERICA 牙NAY WENDY同WINCY..
之後走左去LANGHAM PLACE HEA左勁耐
搵左勁耐先去到食野...= = 完來我地一路係果層都冇望到果邊..
之後去左吉野家食..食完又HEA! 之後去睇加勒比海盜:決戰魔盜王..
好睇! 仲正過第一集..X) 之後又HEA...= ="
之後WINCY走..去左旺中..又去左新"之".. 
之後呢....ERICA 同 WENDY走埋! 之後三個人去又一城..
開頭同RACHEL買"物"又同牙NAT買仔TEE
之後先去溜冰...開頭三次係自己仆到..
之後第4次係同RACHEL一齊溜..點知佢愈溜愈快
我又係到追佢...點知又仆..不過4次都唔係好痛..
之後再溜一個ROUND..諗住差唔多到喇..可以走喇..
點知有條仆街撞我..仲要唔講SORRY...
勁炆..搞到好似差唔多喊出來咁..痛到我死咁
頭果4次都唔痛..但係因為果條PK! 搞到我到E+都痛....
第一次溜就仆左5次..= =" 仲要次次自己都企唔番起身..
好采次次都勁多人來幫我....X) 不過諗番條PK就炆! 
家陣好痛牙!!!!!!~ ~
|