哈哈!!今日去蠟像館喇~~十分之開心GE日字..
唔記得起身...XDD死哂!!不過冇遲到..仲好早下TIM"
約左KIT係我樓下..佢等左我勁耐....SOR牙下"=P
之後上去搵YF同A LEE"死左囉!!唉~不過算算算..
之後番1C喇..勁快就上左車..要分組..MS LEE叫我做組長..
我要睇住6個人...-0-不過其實由頭到尾都冇理過..哈!
之後...........去到就不停咁係到影相...好好玩"
一路都係同EMMY ANNIE WINCY一齊睇同影
好好玩牙下"我地先睇左小小..MS LEE就話已經有人睇哂...
即刻O哂.....不過冇理....再玩..XDD 大家都十分之高興..
影影下相機壞左...= ="死哂..
之後去M記食LUNCH..食完去公園 HEA..同埋STEPHINE INES RUBY佢地..
AND THEN......番番去..都唔知架車咩來架!!答完想嘔..
之後去左冒險玩....好多票呢~勁牙!!換左三樣野..唔打係咩喇..家陣勁多人同我MSN..
唔多得閒...-33333333-同埋今日都打左好多喇~XPP
|