唉"家陣好鬼懶....日日都唔想打....
今日都係一樣喇........想打D野..
不過又唔想POST出來....所以.....
哈哈!我打PROTECT..(好似串錯左..= =")
睇到就睇..睇唔到就算喇下~XD
嘻嘻..今日又要學琴..我都係咁喇..
三個字!!冇練琴.....XP不過我唔見左份次次都搞到我比人罵GE譜
仲未COPY番......所以呢....應該唔會比人罵GE~
而SCALE呢..次次都衰架喇..不過E+拉GE..都唔知拉左幾多個月囉
算喇..上次冇練過都係咁拉...仲有一首歌..
我好似係三月尾開始拉..拉到E+...好似先係拉到一頁..
首野有兩頁....但係我係上次先開始拉左第二頁..XDD
三個月拉一頁野...哈哈!!勁BOR"