今日真係.......唔知開心定唔開心..
琴晚三點幾先訓" 比我牙爸牙媽發現左我又傾電話又溫豬又食野..XD
今朝.....累累地喇~溫豬時間"溫囉~仲有咩好做姐"
IH"衰左係MAP READING..MAP REDING差唔多錯哂"= ="
都唔夠時間做..勁快咁寫左D野就算....因為咁先衰哂...
RECESS"同ERICA WINCY 牙NA不停咁係到傾放學去邊..
CH COMP"一定好低分..我自己作果時都覺得好悶..可能因為不停咁諗你..
放學係學校HEA左陣"整呢樣整下果樣先走"又發生左D事..RACHEL又睇到..= ="
唉唉唉"本身話點都唔去荷廣..點知都係去左..本身話出MK..又好似話太熱唔去"
ERICA話唱K..佢地又唔多想..之後唔知點解行左去荷廣..之後上左STARWBERRY FOREVER"
同ERICA RACHEL WINCY KIT 牙NA去..
佢地諗食咩諗左勁耐"之後食又食左好耐..食完就行左陣....我勁暈囉咩事"好驚會暈低
之後去柏C玩琴..XDD 玩完去左冒險樂園..RACHEL走左..我地五個家埋玩左$200.
我同WINCY KIT玩"ERICA同牙NA玩"我地三個玩到勁HIGH..XDD
之後有7百幾張..一人換左一枝CHIP & DALE GE野..之後番屋企...
*點解你要到今日先咁望我法?!你可以唔理我..當玩玩下"但係我唔得牙!! |