遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


ERICA生日勁快樂!!!!!!!!!!>3< 愉快 分類: 未分類

ERICA生日勁勁勁快樂!!!!  x))))

我愛WINGYEE呢"">33333333333<         傻左...-O-

今日好辛苦咁拎隻XO番學..約左KIT一齊番..X)

番到去都未行到課室隻XO已經比人拎走左.....-3-

大家都對呢隻咁大GE XO好有興趣...好得意....

溫豬時間" 同MS LEE做野..去拎野..比野第二班D人.....

ENG LANG"呵呵!幾好幾好"係最後果PART唔識..

RECESS"今日成班人好似HIGH哂咁..個個都玩得好開心..但係係得我地班先會出現咁GE情況..XD

ANNIE推WINGYEE去我到..但係果陣我發緊夢...嚇死左!!

COMPU"成份野都係靠我GE直覺做...XDD

完全冇心機諗同睇題目.......哈!希望D直覺岩喇~

放學同WINCY ERICA 牙NA去大家樂食野..之後傾左勁耐計

去埋大眾睇野就番屋企..答車果時同ANNIE傾電話..不停咁講CHIP & DALE...=D



2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


=[=[=[ 鬱悶 分類: 未分類

今日第二篇*

唉..頭先同ANNIE  BOBO CHAT"愈講愈唔開心

講番EXAM GE野..唔識..唔知炒幾多科...

自己都接受唔到..中史溫左成晚..都死!

因為中史冇溫到HM<死多次!!之後..........

同ANNIE BOBO CHAT果時喊左出來..

冇試過因為一個未知道個RESULT GE TEST喊"

喊到停唔到..好采屋企冇人..唔洗驚*

連MSN個名我都改埋"CECI__`ˇ▉||.-×    唔開心* =["

THZ一D問過我咩事關心過我GE人"=]

但係我想知道.......點解愈多人做到愈易做GE事..你都做唔到?!

頭先訓左陣"醒左之後好似病左咁...我諗....因為中史..冇咩點訓

病左......好辛苦好唔舒服..E+個身體好似唔係我自己咁GE...打自己都冇咩特別感覺'

行又頭痛頭暈"又好想訓覺....聽日仲點考試牙!!!!!=[[[[[



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 14
累積人氣: 3418
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed