ERICA生日勁勁勁快樂!!!! x))))
我愛WINGYEE呢"">33333333333< 傻左...-O-
今日好辛苦咁拎隻XO番學..約左KIT一齊番..X)
番到去都未行到課室隻XO已經比人拎走左.....-3-
大家都對呢隻咁大GE XO好有興趣...好得意....
溫豬時間" 同MS LEE做野..去拎野..比野第二班D人.....
ENG LANG"呵呵!幾好幾好"係最後果PART唔識..
RECESS"今日成班人好似HIGH哂咁..個個都玩得好開心..但係係得我地班先會出現咁GE情況..XD
ANNIE推WINGYEE去我到..但係果陣我發緊夢...嚇死左!!
COMPU"成份野都係靠我GE直覺做...XDD
完全冇心機諗同睇題目.......哈!希望D直覺岩喇~
放學同WINCY ERICA 牙NA去大家樂食野..之後傾左勁耐計
去埋大眾睇野就番屋企..答車果時同ANNIE傾電話..不停咁講CHIP & DALE...=D
|