遺忘今天可甘願突然忘記你
forget....YOU!
2006 年 1 月 21 日  星期六   晴天


HE* 愉快 分類: 未分類

今日又唔洗番學LU~~

咁快又星期六..

唔講我真係以為今日係星期五牙

不過我唔知點解我吒個星期張星期二叫左做星期一..

唔知咩事

日日都係咁樣

今日一早就比牙BA牙媽嘈醒

但係點知個個都起左身

咁早咩事牙

我第係到打機

牙BA牙媽唔知做緊咩

但係我都係唔理

再訓過

但係好快又醒左

算喇

咁就起左身喇

之後好快就開左電腦

點知5分中到

我牙媽打番來

話我記錯時間應該要E+學琴

話牙SIR係學校

叫我快D番去

之後就用左幾分中時間汁野出門口

番到去先用左幾分中咋

好快牙

之後上左去

牙SIR係冇話到我囉

仲問我點解又出現番囉

我未話我牙媽話我記錯時間叫我快D番囉

咁就冇野喇

不過就遲左3個字

哈*

今日上果時都冇咩野

冇比牙SIR話

因為我EXAM左咁耐我都冇拉琴

SO我估唔到咁都冇比人話架

我都係琴日先拉左

我又要+油喇

唔可以衰架

要拉番好佢牙

之後牙媽話1點到叫我出去整頭喎..

真係估唔到牙!!

但係聽日又要番KYS喇!!

唔想牙

但係佢又想要表演..

叫佢去死喇

我都唔拉KYS D野GE!

唔識拉牙!!

算算算

唔講住喇~~

唔想打喇~

今日都好多喇打左..



2006 年 1 月 20 日  星期五   晴天


鳴鳴.. 感動 分類: 未分類

好唔開心牙今日..

派曬D EXAM P.喇..

結果係..........

炒左3科牙

唉............

我都冇試過EXAM肥左架!!

今次仲要3科牙一次過..

開頭VA都冇咩野GE!

因為我根本冇溫過VA..

估到架喇都..

琴日心情都冇咩野GE因為VA!

今日受左2"大"打擊..

一次過有2科唔合格..

HM果時都好SAD架喇..

知道左HM都抄埋..

我係喊左出來囉..

好想真真正正咁喊一場架我..

但係冇可能係咁多人面前咁喊+MA~

如果係咁樣姐係話曬比D人知我喊..

SO係坐我付近果D人先知架

之後係真係喊左囉!!

RACHEL同JENNY就叫我"你唔好咁喇!!"

但係我都係係到喊..

因為我真係接受唔到我自己EXAM都肥牙

之後冇咩事..

但係係好驚CH LIST囉..

因為我做唔曬..

咁就唔知點算

一定唔合格..

咁就不停咁樣想佢會派左CH COMP先喇..

點知佢都係派左LIST..

知道左又炒

SAD到極點...........

又喊過

RACHEL同JENNY又叫我唔好咁樣

不過我真係唔想架

我今次真係控制唔到我自己牙

我係覺得好唔開心..

不過講真VA同HM都冇溫到..

我係好想喊.............

我估唔到我自己都會咁樣

CH LIST明明我係識..

但係就做唔曬..

我知道我今次如果做得曬GE話一定會PASS架

因為佢講果D答案我都知..

只係寫唔到落去..

之後仲要係好唔開心好唔開心架

一次過上完HM就到左CH LANG

2個都係派EXAM P.

仲要係2個都炒

唔可以怪我架

但係我真係唔知點解我會真係喊左出來囉..

之後冇咩野喇..

但係我就比呢個EXAM整到我痴左..

因為我話我又E+開始我要日日溫豬同備課囉

不過講真我唔知我自己做到幾多日囉..

 

 

 

 

 

我唔知點解我E+好想同你講呢樣野牙!!

但係.............冇機會喇!



cl930716
暱稱: cecilia
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-17
琴日冇打..算喇~
//
出街..
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANNIE紅蘋果GE DIARY!
RACHEL小朋朋GE DIARY...
TINA吞拿魚GE DIARY!
WINCY GE!佢E+都唔打...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 46
今日人氣: 8
累積人氣: 3412
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed