我好似好耐冇打日記喇~
因為我冇時間開LO~
打日記GE時候大多都係係COMPUTER GE時候..
SO我好耐冇開到........
大+ GE XG都好耐冇RE LU~
今日一定要呀!!!!!
我一定會GA!!
________________________________________________
今日好開心LO~
係到PLAY BOBO LO~
不停係到講佢同佢D XX喇~呵呵..
佢講到唔知點樣咁LO~
好好笑..
THEN佢係到打ANNIE喇~
咁我話呀BA唔可以打女..
THEN佢仲要話打者愛X GA!!
咁就算喇~
又佢愛喇~
跟住BOBO打埋家琪同我LO~
算~
唔同佢計.....^^
P.S!!今日KATHERINE唔知點樣係到喊..
開頭都唔打算咁8..
咁就冇理佢喇~
點知.........佢喊到好..........

跟住CALL左BI-BU車喇~
好驚驚呀!!
BI-BU車都到埋............
THEN佢入左HOSPITAL LO~.

HOPE佢快D好番喇~!!!! |