今日都OK喇~
冇咩話唔HAPI..
但係問題係一話完HAP我就會唔HAPI喇......
不過都算喇~
HM PROJECT要做喇~
我星期五可能去BBQ呀!!!!!!!!!!!
好HAPI呀!!!
琴日好唔悶心喇~
咁LE~就RE左D野喇~
喊完喇...都好唔悶心喎...
咁就同左呀XXX同埋CLK講喇~
咁LE~2個都係話我好唔開心喇..(MSN)
咁LE~2個都係問Y喇~
咁LE~就同左佢講喇~
講講下LE~
我就走左OFF左喇~
咁LE~就番KYS喇..
咁LE~番到++ LE~
就冇事喇..
但係..過左一個中..
又唔知咩事咁LE~
想番起喇..
係到喊LO~........ |