有人要我介手呀!!
我就一定唔會介喇~
我怕痛丫ma~
就算唔痛都係咁話喇~
我一定唔會介..
但係我知道好多人上左OLC
就介手介手........
我都唔明做咩個個上左OLC都唔同左..
我開始有D驚驚LO~
會唔會我都介手??
介到要見+長點算????
到時未死死死死死死死死死死死死死死死..........
**********************************
仲未做過HW呀!!
點算??
要做喇∼!
唔做就死..
唔講喇∼我要去做HW..
我好想知道YY我打左D野我係會唔知打咩
一日到黑打完D日記再RE番係唔知講咩個LO~
跟住就要再打過..
不過打完都係咁樣個LO~
算喇~
RE完我D日記唔明先同我講喇~