好多人都話
中2一個人係一個好事
但係我可以話唔係
根本就唔係
都一定唔會係
中2一個人往往都唔會係一定開心
就算開心都唔會一路開心落去
一定會有一D唔開心
一定會敏感
一定會有一D野想問但係又問唔出口
一定會有咩都想同佢講
一定會掛住佢
一定好想好想同佢傾計
LE D一定一定..
P.S.中2一個人就係咁唔一定開心..
*********************************************
唔開心呀~!
琴日喊左好多個中呀!!
有D就係...
仲有就係唔見左張ID CARD比呀媽話..仲想打我TIM~
如果我今日找唔到就一定會死呀!! |