2005 年 10 月 4 日 星期二  |
^^  |
分類: 未分類 |
今日..
我留係school同Rachel
留到6:00呀!!
講左好多野呀..
哈哈..
都好好傾呀我同佢
今日I.H. Quiz得9/12呀!!
唉..
仲衰過...
琴日winny扛左比我..
佢一講的就係..你係who呀!!
我唔知打左比who呀??
跟住..我就話我係人仔喇~
因為佢問我係who我都係話人
so佢知道喇~
點知我問我chinese history喇~
但係有個問題..
我係1c佢係1d
yy佢要問我??
我做左y個月
我點記得呀..
算喇~
我就係咁..
|
2005 年 10 月 3 日 星期一  |
~_~  |
分類: 未分類 |
今日
留校...
悶到死..

唉..中一到中三都要..
HELP!!
今日一日到黑肚痛..
RACHEL仲話我M到..
佢講完我一起身就C下條野
有冇D...
哈哈..
好野~冇事...
但係明天...WA~死!!
|
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|