e個係我琴日的冇打的日記..
琴日冇咩心情打
so就冇打lo~
琴日st. monica要我留係IE喇~
我同佢講唔得閒..
佢仲話比我ANOTHER TIME留LO~
點知冇CHANGE..
SO唔知MISS LEE定MISS CHEUNG打左比我呀媽..
話我唔知去左WHERE..
跟住我番到HOME~
佢話我LE樣個樣..
我都想死喇~
好累呀!!
佢又係到話我!!
咁我走開喇~
我呀媽又話唔知點樣..
我係想個LO~
咁多野~
你要我走..
咁就要拿好多野喇~
我就一定唔走喇..
我到E+都冇同佢講野LO~
今日可能會再打..
|