今日係冇野打的都係..
開始冇咩野比我打LU~
因為日日做的都係咁
星期一同星期四去賽咩會..
星期二冇野做喇~
星期三VIOLIN喇~
星期五MATHS & SCIENCE MEETING喇~
星期六校友喇~
星期日就係KYS LO~
日日..唔係..
係個個星期都係咁
好悶LO~
SO喇~
可能開電腦都冇時間呀!!
琴日吳汶倩要上VIOLIN
佢冇拿佢果個琴LO~
問我有冇琴喎
咁我就叫佢問SINMI喇~
跟住佢話佢果個3/4
咁我話喇~
你唔係3/4咩
THEN佢話''我係FULL SIDE呀!!''
OH MY GOD!!
我一路都THINK佢係3/4
...KEKEE
佢係4/4
我都係琴日先知.. |