今日一早比人叫醒..
唉..
我一定唔會咁早起喇~
我就等..等..等..等到10:00先起喇~
點知我呀dad出左去..
算喇~
但係KYS到點算呀..
不過我的性格就一定係講 { 算喇~ }
哈哈..
不過咁都好個喎~
一定會HAPI丫ma~
係末??
唔知今日咩日字..
好想sleep呀!!
不過唔得喇~
要去KYS呀!!
唔想LO~
我要訓覺呀!!
今日開左個咩咩..
都ok喇~
係wincy姐果個到見到先有開..
如果唔係都唔會開呀!!
哈哈.
但係唔知yy今日係sat我都要比wincy姐講~
我好想知道yy我p.6開始比人講到e+仲係咁lo~
celia就好似唔多覺
不過佢話有比人講..
是但喇~
個個話佢比人講
so要講番我
但係我想知道yy定要講番我呀!!
一定要係我咩?