今日呀!!
呀王寶同我講話CLK話我係G~!!
我都唔知咩事..
都唔知YY CLK會話我係G..
仲有唔知咩事..
但係王寶就同我講話CLK話我..
跟住又唔知點樣..
又話佢話比CLK知我係G..
我又頭到尾都唔知咩事..
就係知道有人話我係G..
咁LE~
RACHEL今日叫我同佢留係到做HW喇~
咁問左呀DAD又話好好好
咁未留LO~
留左係到..
到唔知5點SOMETHING個時..
我見到CLK要走..
仲有2個B都係到..
咁我就問佢今日同王寶講左D咩..
佢就好好笑咁樣話咩今日天氣好好呀!!(好似係咁樣喇~)
咁我就覺得好好笑又好冇奈咁樣喇~
咁佢就走開左..
跟住..吳汶倩就問我佢講左D咩喇~
我就話唔講..
咁CLK就問我佢講左D咩..
咁我就好火滾喇~
就唔得左我講左D咩喇~
但係就因為我好火滾比吳汶倩話我更年期LO~
哈哈..
咁我又想打佢喇~
佢就好快咁樣走左LU~
PS..但係我好似G咩..做咩咁多人話我係G???
咁我問番CLK佢都同我講佢冇咁講到..咁我都信GE∼! |