今日又派左TEST喇~
有2個喇~
就係RS同埋IS喇~
好HAPI呀!!
2個都OK>~!!
RS就..57
IS就..48.5
2個都係70係好喇~
我咁樣都OK喇~
我咩都唔記得LU~
SO LE~就唔講D份喇~!!
HEHEE

就係咁樣喇......
今日去果個DJ TALK..有D悶悶..
但係TRACY就好比心機咁...
我同KATIE就唔知點樣..
E+仲有CH.LANG同CH. HIST未有呀!!!!!!
中文可能要到.........先派呀!!!!
___________________________________________________________________
今日MS CHAN話有時會有好多符號喎~!
咁我就話喇~
係??
咁我未做得好好..
有時我會打好多果喎..
跟住我都唔知咩事好HIGH呀!!!

|