MR MA又係到喇~
唔唔..
係喇~
我又係到上COMPUTER喇~!!
係未好HAPI呀??
有咩就.....
今日等我番到++先講喇~
我諗我會開電腦GA~!!!!!!!
哈哈....
我E+係LIBRARY..
好HAPI呀!!
好小係到打GA~!
HAPI~-V-
冇野好做..
等小朋朋丫MA~
但係我想話我唔知佢走左未..
因為佢唔知我係LIBRARY..
走左就.......
嗚嗚....
係咁先喇~
唔講住..
如果佢走左............................
我就要自己走LU~
哈哈..
不過.......我係唔係都係自己走GA喇~
我同小朋朋都唔同路...
係喎..
唔講住喎..