2007 年 5 月 9 日 星期三  |
| 2007-05-09 |
分類: 未分類 |
今日派左MATHS,
成績好唔理想..
HOHO今日又唔派卷,
又話廳日,
佢咁搞法唔知廳日派唔派到潻呀=______=''
今日放學搭巴士時竟然訓著左,
仲搞到搭過左2個站,
搞到要再晒$$搭番去- -
|
|
|
又會咁大頭蝦吾記得左落車都有既..
咁懶到而家都吾打blog呀..
日日打嘛!
|
網主回覆
係呀..
好大頭蝦..
我日日打你日日黎留喎^^
哈哈! Posted at 2007-05-16 04:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lokyi 於 2007-05-12 05:17 PM 發表:
|
網主回覆
有時間先做E D野啦
有排都唔得閒呀-_______-'''' Posted at 2007-05-14 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
但你一定唔會差得過我啦..
唉 Posted at 2007-05-11 04:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|