2007 年 11 月 27 日 星期二  |
| 2007-11-27 |
分類: 未分類 |
好耐冇打blog喇..
都唔記得上次打係幾時既事..XD
突然之間諗起下星期1放假 !XD
好開心呀 ! -\/-
連放3日..又可以玩多D電腦..
哈哈!
我E家去訓教喇..88 !=]
|
|
|
Tz1 於 2007-12-06 08:48 PM 發表:
|
|
|
bOw` 於 2007-12-03 09:13 PM 發表:
呀暉,,我真係唔知你有qooza=0='" 我係呀鬼個qooza度見到你留言 先知呀^0^'" 呀Bow初次報到!Madam!
|
|
|
CHING 於 2007-11-29 06:02 PM 發表:
係呀呀暉你好耐冇打XANGA+QOOZA啦 偶然都會開下你地D BLOG睇下 好似個個都唔打咁既 ^___^ 唔通真係咁忙?
|
|
|