2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 2007-10-05 |
分類: 未分類 |
終於到左星期5啦..! -\/-
又可以放2日假..
而排又要開始晨讀..
搞到成日都要6點起身..-____-
唔經唔覺番左學1個月喇..
D時間過得好快 !
|
|
|
X62 於 2007-10-21 03:42 PM 發表:
|
網主回覆
係囉~
咁快又要TEXT啦 ..T__T Posted at 2007-10-25 09:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
瑜=] 於 2007-10-16 09:13 PM 發表:
|
網主回覆
哦..
THZ! XP Posted at 2007-10-25 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Tz1 於 2007-10-06 08:26 PM 發表:
hal0 ' 我係你前面隔離o個個 - -""""""" my new qz .... 比下面入去啦 -v-""
|
網主回覆
OK -V-
但係好似冇得CM既 @@? Posted at 2007-10-25 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀~
D時間真係好快..
而家都成10月中喇 @V@ Posted at 2007-10-25 09:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|