2007 年 5 月 25 日 星期五  |
| 2007-05-25 |
分類: 未分類 |
昨日放假,
又係冇野做,
呆下呆下又過一日..
講番今日,
英文堂作下文..
IS堂,
係IS LAB外有D極度噁心既野-____-''
好采見唔到,
但廳已經勁核突
CP堂有IS比賽..
新社贏左,
開心 ..
係咁先..
我要為考試做好準備!
|
網主回覆
Posted at 2007-05-27 09:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-_________________-
明社就廢啦
包尾XD
APPLE莊真係超核突
|
網主回覆
你地社都成日贏啦^^
係囉..
佢真係好嘔.. Posted at 2007-05-27 09:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我地社終於有次可以win啦..
之前次次都輸 唉....
|
網主回覆
唉..
咪係囉..
新社有幾可贏人地丫.. Posted at 2007-05-27 09:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|