2007 年 6 月 6 日 星期三  |
| 2007-06-06 |
分類: 未分類 |
今日考左music,
唱"tell me why"..
唱幾耐d人笑足幾耐呀!..
好樣衰呀-____-''
唉..
就黎考試喇..
我要比心機溫書至得..
加油呀!^^
|
|
|
Cherry 於 2007-06-06 07:26 PM 發表:
hi..cm 到!!!
你要比心機考試呀!!加油!!=3=
|
網主回覆
THZ F0R YOUR CM!
你都要呀XD Posted at 2007-06-06 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..
你都係呀! Posted at 2007-06-06 11:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|