2007 年 6 月 26 日 星期二  |
| 2007-06-26 |
分類: 未分類 |
今日好開心呀 ..
因為今日考完晒d試,
可以放假放到下星期2 LU !
哈!
不過我有D擔心D成績 ..
幾乎全部科都死晒喇 ..
唉 ..
唯有等下派卷啦=[
聽日CH0C0生日呀..
祝你生日快樂先XD
生日快樂!
|
|
|
我都好驚d成績啦
係真嫁 我覺得我今次真係會退步得幾勁下
唉 算啦 交比神保守啦
|
網主回覆
你驚我咪仲驚@v@
你退極步都唔會好差架嘛^^
所以唔使擔心 ..
Posted at 2007-06-27 02:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|